NL $200, 98s rammer streg

#1| 0

$200 USD NL Texas Hold'em

Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: HERO ( $201 USD )
Seat 6: FISKEN ( $160.26 USD )
Seat 1: MCBurnerking ( $430.42 USD )
Seat 5: Romazio ( $422.68 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $537.75 USD )
Seat 2: IamWHIPPED ( $214.70 USD )
HERO posts small blind [$1 USD].
Romazio posts big blind [$2 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO 9 8

FISKEN calls [$2 USD]
MCBurnerking folds
IamWHIPPED folds
VILLAIN calls [$2 USD]
HERO calls [$1 USD]
Romazio checks

** Dealing Flop ** Q 2 T

HERO checks
Romazio checks
FISKEN checks
VILLAIN checks

** Dealing Turn ** J

HERO bets [$5 USD]
Romazio folds
FISKEN is all-In [$158.26 USD]
VILLAIN calls [$158.26 USD]
HERO?

Alle prøvede at få fat i fisken som havde haft en stor stack tidligere og lavet nogle mærkelige bets og raises. Jeg havde dog ikke styr på, hvad dette raise betød.
Hvad gør I her?

Villain er 19/15/2
Fisken er 71/13/1,6

Er det et easy call, hvis Villain havde foldet?

02-11-2008 09:25 #2| 0

nogen speciel grund til du limper preflop?

i den aktuelle hånd synes jeg du har et super nemt fold. når vilian kalder det raise bag hvis han er sane , har han ca fra 98 og op efter.

hvis villian ikke kalder og kun dig og fisken tilbage i potten, kommer det an på om du har set fisken lave retardo bluffs. hvis ikke kan man måske finde et stramt fold, ifht du ikke har ret meget i potten, og nogen fisk sjældent bluffer på denne måde.

02-11-2008 09:51 #3| 0

Den er godt nok ret klam, men med Villains call er du vel ikke i tvivl om at et fold er korrekt? Specielt med så lidt investeret i potten.
Fisken er jo ret retardo, og har sikkert openlimpet med K9, mens Villain sidder med 98. Alternativt sidder Fisken med KT.

02-11-2008 12:38 #4| 0

Tjah, der er vel ikke meget på denne hånd.

Jeg var bare lidt irriteret over, at de viste Q3 og JT op, efter jeg foldede. Villains call er vist lidt vildt, når jeg stadig er tilbage i hånden.

@hahila

Jeg completer preflop med en hånd, jeg gerne vil spille multiway. Raiser jeg, kalder fisken, og jeg skal ud og bluffe postflop. Det vil jeg helst undgå OOP mod fisk/donks, især mod 71/13/1.6'ere da de jo kan have alt. :)
Jeg havde f.eks. aldrig fået ham af Q3.

02-11-2008 16:33 #5| 0

Må indrømme jeg er allin her for 100 BBs, synes så ofte man ser villain kalde med en hånd der trækker til FH mod dårlige spillere, og fisken er jeg sgu ikke synderligt bange for, han skubber sgu aldrig AK eller K9 i dette spot :)

02-11-2008 20:13 #6| 0

OP sry, havde ikke set det var fra SB, det er standart og wp.

02-11-2008 20:19 #7| 0

Satme en underlig hånd! Villain limper knappen, så lad os udelukke AK, så vi har praktisk talt 2nd nuts - villain checker floppet bag, så vi må forvente, at turn har forbedret hans hånd. Det ligner K9, QJ eller QT.

Jeg tror ikke jeg kommer væk her, men sick spot i hvert fald.

02-11-2008 20:42 #8| 0

Jeg er ofte ret nervøs for at gå død i unraised pots. Havde sandsynligvis mucket efter villains call.

Men sådan er der jo så meget. Nu sad han med sådan cirka den eneste hånd han med nogen rimelighed kunne have som du slog, men han kunne nemt have haft K9s eller sådan.

02-11-2008 21:37 #9| 0

Jeg ville sige at det er ualmindeligt fisket spillet af fisken, men heldigvis så forholder det sig jo sådan at der er tusindvis af folk der spiller på den måde, så det er slet ikke ualmindeligt når det kommer til stykket :-)

Og så er jeg nok også lidt af en fisk, for jeg havde insta-kaldt i modsætning til flertallet her. Fisken ved vi vil overspiller top par, og det ved villain også, så han kan nemt kalde med hvilket som helst to par. Jeg ser ikke noget, der fortæller mig at jeg er slået. Jeg ser et bord der meget ofte generer to par, og den antagelse er jeg villig til at risikere stakken på.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar