$200 USD NL Texas Hold'em
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: yowantmoney ( $222.90 USD )
Seat 5: VILLAIN ( $268 USD )
Seat 4: HERO ( $206.15 USD )
Seat 6: gozo2007 ( $59.35 USD )
Seat 2: LokoSBack ( $40 USD )
Seat 3: Fatzge03 ( $0 USD )
gozo2007 posts small blind [$1 USD].
yowantmoney posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO 5♥ A♥
Fatzge03 has joined the table.
HERO raises [$7 USD]
VILLAIN calls [$7 USD]
gozo2007 folds
yowantmoney folds
** Dealing Flop ** A♠ 2♣ 3♣ Pot: 16$
HERO checks
VILLAIN bets [$11 USD]
HERO calls [$11 USD]
** Dealing Turn ** Q♦ Pot: 37$
HERO checks
VILLAIN bets [$27 USD]
HERO calls [$27 USD]
** Dealing River ** 5♠ Pot: 90$
HERO checks
VILLAIN bets [$85 USD]
Hero has 161$ left and... calls?
Jeg better ikke floppet, da jeg valgte at lave en bluffcatcher. Dog havde jeg ikke regnet med 3 skud fra Villain.
Er der nogen, der overvejer et fold her? Bliver vi kaldt af en dårligere hånd, hvis vi raiser?
Villain har jeg som 23/19/2.67 og 7% i 3-bet.
NL $200, A5s som bluff catcher
Villains riverbet er godt nok rimelig stort, men jeg tror nok du er god her de fleste gange..
Han kunne godt sidde med et set, men tror de fleste ville valuebette lavere her på river.
der er selvfølgelig også risikoen for at villain sidder med AQ, og spiller den som thyssen jvf. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=169507
;o)
Det kommer også lidt an på dit tableimage, hvad du har spillet på bordet, og om det er noget historie mellem dig og villain..
Jeg smider ikke to par i det her spot i hvert fald, til en 23/19 spiller
Hvordan kan uffeH's indlæg forsvinde? Jeg så, at han skrev i nat. Sort! :S
Anyway, kan et raise komme på tale?
Anyway, kan et raise komme på tale?
nej, synes jeg ikke. Det ville overrepræsentere vores hånd. River 5 ændrer ikke rigtig, at din hånd stadig er en "bluffcatcher"
--
ellers synes jeg du skulle bette ud på floppet og så evt gå i check-call mode.
Synes A5 er for dårlig til den linje du har taget, da du nemt kan blive value ownet af bedre esser og så er der også mange draws, pp's der kalder dig.
Og så skal du helst også vide at villain er aggro, da han fornemmer svaghed og derved ikke bare sporadisk vælge denne linje vs random spillere.
Tror aldrig jeg ville raise river, men i hånden her kan jeg egentlig godt se ham have AT-AJ måske i klør og disse hænder kan nok ikke smide til de odds de får. Men tror jeg hælder til et call han kan sidde med en hånd der slår os og ellers er det et busted draw, som på ingen måder kalder et raise alligevel :)
Jeg kaldte også bare, da jeg godt kunne se ham have en hånd, der ville have betaling af Ax.
Han viste derimod 77. :)
LOL en spewmonkey :-) Caller du btw regradless of hvad floden slår?
@SS
Det bliver nok ret feel-based.
Jeg havde ikke forventet så stort et riverbet.
Han kan vel ikke sætte mig på AK/AQ og nok heller ikke AJ som spillet. Dermed er det sandsynligt, at han vil skyde mig af KK plus Ax.
Fik dog en lille note som gør, at jeg kan kalde mod ham en anden gang. :)