NL $200 Alternativ KK pga read

#1| 0

Party $200 USD NL Texas Hold'em

Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: IPLAY4ESSIF ( $381.45 USD )
Seat 2: IcanfoldAces ( $339.30 USD )
Seat 3: KÆMPE FISK ( $268.55 USD )
Seat 5: U_R_MY_R4KEBACK ( $457.60 USD )
Seat 6: Margik ( $240.10 USD )
Seat 4: HERO ( $357.95 USD )
IcanfoldAces posts small blind [$1 USD].
KÆMPE FISK posts big blind [$2 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO K K

HERO calls [$2 USD] <--- Læs read!
U_R_MY_R4KEBACK raises [$8 USD]
Margik folds.
IcanfoldAces folds.
KÆMPE FISK raises [$30 USD] (til 32$)
HERO?

En yderst alternativ måde at spille KK på men jeg valgte den ud fra det read jeg havde på fisken. Han blev ved med at raise ekstremt stort, hvis der blev kaldt til ham. De gange jeg havde raiset fra UTG fik jeg minimum en caller, og han har kun kaldt i BB.
Derfor var jeg ret sikker på, at jeg bedre kunne isolere ham på denne måde.
Han virker til at være på semi-tilt, og har smidt den all-in preflop med A8o, 22, og overbetter konstant floppet osv.

Hvis jeg kalder her, ligner det så et mindre par, som U_R_MY_R4KEBACK kunne finde på at reraise? Kalder han bare, overbetter fisken sandsynligvis floppet, og jeg kan tage den derfra.

Raiser jeg, får jeg vel kun action fra AA hos U_R_MY_R4KEBACK, da han nok kan se, hvad jeg har. Jeg har desværre set fisken smide, når folk giver ham meget action.

Hvad synes I? Skal man forsøge at få U_R_MY_R4KEBACK til at reraise, eller skal man håbe, at fisken har et es/par, han ikke kan smide?

17-10-2007 20:26 #2| 0

Helt klart reraise!

Isoler fisken, at R4KEBACK skulle reraise noget du slår er ren ønsketænkning

17-10-2007 20:39 #3| 0

Det kan godt være han synes det er underligt, men jeg tvivler på at han laver et move på dig alligevel. Stacks er ikke til at du har et lille par du kan set mine, og det er højest tvivlsomt at du bare ville limp calle 30 med et lille par og spille for stacks.

Jeg vil mene du skal have et specifikt read på U_R_MY_R4KEBACK der siger han er håbløst lagtarded preflop før du bare kan calle her.

17-10-2007 20:50 #4| 0

Jeg kan faktisk godt lide et call her som spillet.

Vores hånd er face-up hvis vi 4-better. Vi gør det vel ikke med andre hænder end med AA og netop KK.

U_R_MY_R4KEBACK 4-better også allin med AK, AQ og andre mellemstore par (hvis han er sane, that is). Og så har vi altid et easy call og formået at fået alle vores penge ind som favorit preflop.

EDIT: Aaaah fuck. Havde slet ikke set at effektive stacks næsten er 200xbb. Med så dybe stacks synes jeg bedre om at 4-bette fisken.

17-10-2007 21:05 #5| 0

Mit første indtryk var også call.

18-10-2007 19:26 #6| 0

For lige at afslutte den så raisede jeg og begge foldede.

Raisede dog nok lidt for stort med 113$. Jeg skal vel blot sige ca. 72$.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar