Hej,
Jeg tror jeg har spillet den her hånd på en af de dårligste måder den kan spilles :(
Ikke desto mindre synes jeg det er en meget svær hånd at spille, så ville gerne ha både lidt kritik, men også idéer til hvordan man spiller den optimalt...
Jeg har kender ikke mine modstandere, da jeg næsten lige har sat mig. Men bordet er generelt meget loose (flop % +45), og folk har en tendens til at overbette potten.
Table Table 36579 (6 max) (Real Money) -- Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Johsen76 ( $210.80)
Seat 2: mayaho ( $178.95)
Seat 3: QHi4DStr8Guy ( $131)
Seat 4: jboo29 ( $307.10)
Seat 5: canerk ( $220.62)
Seat 6: hammdawg ( $137.33)
jboo29 posts small blind (1)
canerk posts big blind (2)
** Dealing down cards **
Dealt to Johsen76 [ Kh, Qh ]
hammdawg folds.
Johsen76 raises (6) to 6
mayaho calls (6)
QHi4DStr8Guy calls (6)
jboo29 calls (5)
canerk calls (4)
** Dealing Flop ** : [ Kc, 8h, 9d ]
jboo29 checks.
canerk checks.
Johsen76 bets (15)
mayaho folds.
QHi4DStr8Guy raises (45) to 45
jboo29 folds.
canerk folds.
Johsen76 calls (30)
** Dealing Turn ** : [ 8c ]
Johsen76 checks.
QHi4DStr8Guy bets (60)
Johsen76 raises (120) to 120
QHi4DStr8Guy calls (20)
QHi4DStr8Guy is all-In.
** Dealing River ** : [ 6c ]
Creating Main Pot with $277 with QHi4DStr8Guy
NL $200 hånd
Jeg ville overveje at folde på floppet - sådan et raise har for det meste TP-second-K slået. Du beslutter dig for, at villain lave det raise med dårligere hænder, og caller derfor. Det kan forsvares, såfremt du tror villain er en fish. Jeg ville leade turn, da villain umuligt kan slippe hånden alligevel, og du har ikke lyst til at give ham en mulighed for at checke bag dig.
- Asger
Jeg kan godt se det fornuftige i at leade ud på turn, da den 8er kan være et scarykort - i så fald man alligevel har besluttet sig at gå til enden.
Men ja, han var en rigtig fisk, og han formøblede hele sin (min) formue på ikke ret lang tid...
Du beslutter på floppet om du vil gå til enden med den hånd - ikke turn.
Raise til 4 x BB preflop!!!
Du er nød til at have feltet af modstandere reduceret.
Flop: Bet noget mere, omkring 80-90% pot. Dit flop bet indikere for meget svaghed så du har faktisk ikke meget info på hvad din modstander holder. Efter du bliver raised er det read baseret om du skal calle.
Klaus