Villain er en kæmpe fisk. Han spiller 51/10/2 efter 46 hænder. Han har lige tyre callet mig på river 17 ind i 23 med A3 på 8Q35K, hvor jeg har rent air
Seat 2 is the button
Seat 2: makemeric8 ( $56.93 USD )
Seat 3: Mackrillick ( $137.77 USD )
Seat 4: Hero ( $104.10 USD )
Seat 5: CFValencia ( $194.55 USD )
Hero posts big blind [$1.00 USD].
Mackrillick posts small blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero A♣ J♣
CFValencia raises [$3.50 USD]
makemeric8 folds
Mackrillick calls [$3.00 USD]
Hero raises [$14.00 USD]
CFValencia folds
Mackrillick calls [$11.50 USD]
** Dealing Flop ** 8♣ 5♣ 9♥
Mackrillick checks
Hero bets [$20.00 USD]
Mackrillick calls [$20.00 USD]
** Dealing Turn ** 8♦
Mackrillick checks
Hero checks
** Dealing River ** J♠
Mackrillick bets [$102.77 USD]
Hero ?
Normalt ville jeg skubbe turn i dette spot, men villain har lige set mig bluffe, og ser ud til at være en giga calling station.
Han skriver han har 8 i chatten, hvilket nok er det klammeste :)
kald/fold?
NL: €100 - Riverspot
Givet at vi får 2:1 odds, og villain repper super tyndt, samtidig med at han er lettere retarderet, synes jeg, at det er et ret easy call:)
Jeg folder dælme aldrig der, og jeg skal eder mandme have en god forklaring, samt et blæs i profitten for at begynde at gøre det.
Jeg caller også her mod denne villian. Med det tyrecall før, samt hans stats får vi fine odds imo.
Hvis jeg foldede, og han bagefter i chatten skrev, at han havde 8, ville jeg virkelig ønske, jeg havde callet :)
Er ikk rigtigt glad for situationen, for har svært ved at se hvilke bluffs villain skal have her. Omvendt kan jeg heller ikke se så specielt mange stærke hænder, udover få slowplays og random 8x, så jeg betaler nok.
Jeg synes dog spottet er langt mere close end hvad Dimensiom og Knudsen gør det til.
Det er nok rigtigt, at det er mere close end, hvad vi lige gør det til. Og at vi nok ikke kalder med en god smag i munden. Men El henno.. En møgtyr som dig... Du folder aldrig nogensinde...
Altså jeg kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG væk fra den mod en kæmpe monkey. Det, der mest taler for et fold er, at en mongo næsten aldrig bluffer, når han lige har taget en god pot. Men altså mennesket tænker totalt irrationelt, så mon ikke du ser 77, 66, 9x, Jx, TT etc. ofte nok til, at det er et call.
Men jeg er også en station.
ser ud til at folk mener det er forholdsvis easy call. Synes det er værd at bemærke han har vundet en fin stor pot + han skriver han har 8 i chatten, hvilket gør det lidt klam.
aktuelt timede jeg helt i bund, med en skide dårlig mavefornemmelse og kaldte. han viste T8o og måtte efterfølgende quit session pga jeg tiltede over jeg ikke lyttede til mit instinkt, fik mig selv overtalt pga så gode odds.
Jeg tror jeg folder udelukkende pga han er donk og skriver i chatten faktisk, gør han ikke det caller jeg ca hver gang, selvom det muligvis er close.
@joonas
Præcis.. det at han havde vundet en stor pot og skriver hvad han har i chatten, gør det så latterlig klamt.
Havde sgu ikke brugt timebank, hvis ikke det var fordi han skrev han havde 8 i chatten. Han tænkte nok han var rigtig smart, da jeg så kaldte og han tog den hjem :)