Full Tilt Poker Game #1665000566: Table Hope (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 10:56:38 ET - 2007/01/24
Seat 1: al_lupner ($573.10)
Seat 2: HERO ($339.35)
al_lupner posts the small blind of $0.50
HvamDK posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [As Ac]
al_lupner raises to $2
HERO raises to $5
al_lupner calls $3
*** FLOP *** [6d Kh Qs]
HvamDK checks
al_lupner bets $10
HERO raises to $25 >>>>> Hvad siger I til Check-raise her?
al_lupner calls $15
*** TURN *** [6d Kh Qs] [Kd]
HERO bets $45 >>>>> Ok turn bet?
al_lupner calls $45
*** RIVER *** [6d Kh Qs Kd] [4h]
HERO, What to do ?
Jeg ved godt mit PF raise er for lavt, men jeg vil gerne have at vi diskutere fra floppet og fremad.
Mvh. MoPe
NL HU 0,5/1 Deep
Raise ordentligt preflop. Han gayraiser og du semiregayraiser. Virkelig ikke optimalt. Desuden bet flop i stedet.
ChrisJ
ChrisJ jeg prøver lige en gang til:
Jeg ved godt mit PF raise er for lavt, men jeg vil gerne have at vi diskutere fra floppet og fremad.!!!!
Check-raise er en dårlig ide syntes du? Jeg ved at manden vil tage et shot for potten, når der er så mange $$ i ?
Spiller ik HU. Men jeg checker turn. Hvad sætter du villain på når han kalder dig på floppet?
Derudover kan jeg ikke se villain kalde dig på turn uden han har dig slået. Derfor vil jeg mene check er et bedre alternativ. Fordi da giver du mulighed for villain at bluffe og samtidig putter du ikke mere i en pulje, hvor han har dig slået.
Jeg checker river.
Okay.
Loki, hvad med AQo, AQs, Qx, JJ, TT, hænder som jeg slår.
Men der er også mange hænder jeg ikke slår, efter turn.
Så Check er måske det rigtige på turn?
Mvh.
Jeg siger 11 preflop
Leader floppet, CC turn og CC eller CF river afhængig har bets og reads
11 PF syntes jeg er helt hen i vejret, man vil jo gerne have ham til at spille hånden, 6-8 vil jeg mene der er standart, men nok om det, ikke PF vi skulle snakke om.
Check-Raise flop, ingen som syntes det er fint nok?
"Loki, hvad med AQo, AQs, Qx, JJ, TT, hænder som jeg slår."
Ja men tror du han kalder med disse hænder efter du har re-raiset preflop og derefter checkraiset floppet?
CC turn og CC/CF river ligesom AlexKPd