***** Pacific Hand History for Game 2022636143 *****
$3/$6 Blinds No Limit Hold"em - ***
Table Perdomo Reserve (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: frythem ( $543.8 )
Seat 3: rajovic ( $549.9 )
Seat 5: schada ( $639.35 )
Seat 6: conna ( $502.32 )
Seat 8: marduk50 ( $516.22 )
schada posts small blind [$3].
conna posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to rajovic [ A♠ Q♣ ]
marduk50 calls [$6].
frythem folds.
rajovic raises [$18].
schada folds.
conna folds.
marduk50 calls [$12].
** Dealing Flop ** [ K♣, A♣, 6♠ ]
marduk50 checks.
rajovic bets [$18].
marduk50 raises [$36].
rajovic calls [$18].
** Dealing Turn ** [ 3♥ ]
marduk50 bets [$54].
rajovic calls [$54].
** Dealing River ** [ 2♥ ]
marduk50 bets [$186].
rajovic ?
Ingen reads på marduk50 ..
er i tvivl om jeg spiller den af helvedes til, eller okey?? samt skal den calles på river??
NL SH 600$ AQo
Det eneste du kan sætte villian på, som du kan slå, er vel et missed flushdraw, hvilket jeg næppe tror han ville spille så aggresivt.....
Jeg vil nærmere skyde på han sidder med 2 par,enten AK eller A6s hvis han er lidt løs....
Måske endda 54s kunne være et bud,siden han better så hårdt på river.....Tror nemlig ik det er et bluff....
Jeg tror jeg ville folde her....
snowking
AK? går vi udfra Villain er superdonkey og limper shorthanded med AK?
Mickey
Villian limper jo ikke,han caller et 3*BB raise ude af position,dette play er efter min mening ikke et donkey play.....
Dette kan godt give en del ekstra skillinger fra et svagt A evt....
snowking
Better mere på floppet.
Better turn og folder sandsynligvis til et raise.
Som spillet caller jeg river og forventer: Bluff/svagt A/misset flushtræk/set i 6"ere eller A6. Tror dog det er et +ev call.
Ingen reads stinker..
Med hans limp - call, og hans check gayraise på et A high flop, synes jeg det stinker langt væk af 66.
Hvis han vil semibluffe et flushdraw, er det typsiske (hvis noget er typisk i poker) så ikke at raise 3 gange heros raise på floppet?
@xizor
"Better turn og folder sandsynligvis til et raise."
- svært når hero er oop og villian leader.;-)
"Bluff/svagt A/misset flushtræk/set i 6"ere eller A6. Tror dog det er et +ev call."
- så er villian sku en semi-donkey hvis han knalder 3 barrel afsted på et stone cold bluff, ude af position, mod en villian der allerede har sagt 3 gange at han har en handske. Det er jo ikke lige frem et completer-card der kommer på river, hvorfor et bluff IMO nok ikke et helt passende her.
Jeg ser ikke hero være god ca. hver tredje gang her, og holder mere på et fold. Hvorfor et call IMO er -EV.
@lius
Grundet villians preflop action og hans linje fra floppet, tror jeg ofte du ser et set i 6´ere eller et miracle 2 pair (A3/A2), så jeg folder her.
"Villian limper jo ikke,han caller et 3*BB raise ude af position,dette play er efter min mening ikke et donkey play....."
"marduk50 calls [$6]."
Forklar mig venligst hvad marduk50 gør lige der?
Mickey
Må jeg spørge hvorfor du (kun) raiser 2 big blinds preflop med en limper allerede i potten?
Har du overvejet at gay-raise turn? Det vil ofte give dig super information. Det er den billigste løsning hvis Villain har en made hand, og du straffer ham hvis han har en draw. Det eneste situation hvor du bliver snydt er hvis han skubber en hånd som 6♣7♣, hvilket forøvrigt slet ikke er en usandsynlig hånd.
Jeg flipper en mønt om hvorvidt jeg skal calle river.
Peter
#hardgrove
bordet var generalt tight og folk foldede typisk til big reraises - ville gerne have noget action og er nok den største grund til jeg reraisede så lidt.
Grunden til at jeg caller på turn, var at jeg gerne ville holde potten minimum som muligt og forventede ikke at han ville raise mig potten på river.
Som hånden gik, foldede jeg på river og han sagde over chatten, at han havde 2 par (K6)
men du har fuldstændigt ret i at, jeg skulle have raiset på turn og det havde givet mig en super information om, hvor jeg står i hånden!!