NL SH 600$ top set

#1| 0

***** Pacific Hand History for Game 320252 *****
$3/$6 Blinds No Limit Hold"em - ***
Table Gin Martini (Real Money)
Seat 10 is the button
Total number of players : 6
Seat 10: kiyoshi8 ( $844.25 )
Seat 2: StinaAK ( $1469.43 )
Seat 3: borger ( $1292 )
Seat 5: shakem ( $915.8 )
Seat 6: ltse76 ( $594 )
Seat 7: rajovic ( $2481.8 )
StinaAK posts small blind [$3].
borger posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to rajovic [ 9 9 ]
shakem folds.
ltse76 folds.
rajovic raises [$24].
kiyoshi8 folds
StinaAK calls [$24].
borger calls [$24].
** Dealing Flop ** [ 9, 5, 7 ]
StinaAK bets [$65].
borger calls [$65].
rajovic reraises [$150].
StinaAK calls [$150].
borger folds.
** Dealing Turn ** [ 2 ]
StinaAK checks.
rajovic ???

- ?? - hvad nu ???

StinaAK er en solid spiller dog er hun nysgerrig til tider, hun er LAG og siden jeg har raiset de sidste 5 hænder ( ud af 7) kan jeg sagtens forestille mig hun kan sidde med any hand.
men spørgsmålet lyder, hvad ville et godt bet være her. samt hvilken realistisk hånd ville man sætte hende på her ??

09-12-2005 16:50 #2| 0

Jeg raiser floppet til ~200. Du har et laggy image det skal udnyttes nu hvor du rammer noget.

Jeg forestiller mig et flushtræk/strittræk/trips/2 par/made straight/overpair i den rækkefølge.

Jeg better 3/4 pot.

Jeg vil lige sige at jeg dog ikke er ret godt til (semi)deep stack spil - nice stack i øvrigt :)

09-12-2005 16:52 #3| 0

Ville en 68 ikke reraise her? Kan kun se at du er foran, men på et meget farligt bord - så et fuldt potbet er vel vejen frem..? Men hvad ved jeg...

09-12-2005 16:53 #4| 0

Raise mere på floppet, potten er 202 når den når til dig, så et potsized raise er til $332. Der er mange draws derude så et raise til $150 er aaaaaaalt for lidt. Specielt når i har så chips bag jer.

Hvad kan man sætte hende på?

Det kan jo være alt fra en made hand (straight, mindre set, 2 par, 1 par, overpair) til combi-draws (gut-shot + flushdraw, overcard + flushdraws). At hun caller blot dit raise på floppet gør at jeg er tilbøjelig til at tro at hun ikke har straighten (medmindre hun har helt præcist 6 8) da denne hånd er yderst sårbar og der kan komme så mnage dårlige kort mod den.

På turn mener jeg derfor at du efter al sandsynlighed er foran. Og med denne semi-blank har du fået endnu en mulighed for at rette op på din flop-fejltagelse og komme igang med at få hende til at betale og bygge en pot. Så bet mindst 3/4 pot. Hvis du her bliver check-raised ville jeg ikke være bleg for at få skillingerne ind.

09-12-2005 17:09 #5| 0
OP

Kan tydeligt se min fejl, dog ved situation følte jeg at jeg ville prøve at få maks ud af hånden og et full pot bet ville måske jage stinaAK ud af potten...

potten er på 433$ efter flop-

** Dealing Turn ** [ 2 ]
StinaAK checks.
rajovic bets [$360]
StinaAK calls [$360]

potten er på 1153$

** Dealing River ** [ 4 ]
StinaAk bets [$550]
rajovic ????

Turn spillet ?? - bettede jeg for lidt, samt hvilke hænder ville calle en 3/4 pot bet ??

River - easy call eller easy lay down????

09-12-2005 17:22 #6| 0

"Turn spillet ?? - bettede jeg for lidt, samt hvilke hænder ville calle en 3/4 pot bet ??"

Set, 2 par, overpairs, store draws ? Du skriver hun er LAG, så vidt jeg ved er de glade for at spille store pots med marginale hænder, giv hende en chance for at chase inkorrekt.

I er stadig dybe så du er simpelthen nødt til at beskytte din hånd (og bygge en stor pot, vil være for dumt hvis hun har et mindre set og du mister en masse værdi fordi floden er en klør!)

"River - easy call eller easy lay down????"

Ingen af delene... jeg ville græde snot.

(men calle)

09-12-2005 18:03 #7| 0

Du skal være god 1 af 4 gange hér. Den er saftsusseme marginal, og det bliver oftest readbetinget. Jeg har meget svært ved at se 2 par / overpair blockbette den river, så det skulle udelukkende være et mindre set, du reelt set kan slå.
Siden hun er solid, tror jeg, jeg hælder til et marginalt fold hér - med mindre du har et godt read, der siger at hun overspiller river og vil til SD med marginale hænder.

- Asger

09-12-2005 18:16 #8| 0

Nu får du slag fordi du ikke raisede nok på floppet og ikke bettede turnen hårdt nok.
Jeg smider.

09-12-2005 20:20 #9| 0
OP

jeg callede dog efter lang tænktetid og hun viste 78

så, ja kan godt se at den var selvforskyldt. Så kan jeg lærer det til næste gang situationen opstår :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar