Ikke megen info udover villian har flere borde åbne.Hand Information
Jeg tror det er mest preflop jeg tvivler på?- men kritik elskes på alle streets, jeg har en tendens til at spille for mange store pots nemlig. Efter Flop er jeg så noobish jeg aldrig slipper den med mindre det bliver 4 til strit på turn.
, 1 BB (6 handed).
Table Information
Seat 1: ujkyqhagaebwog ($87.38) Dealer
Seat 2: flubber56 ($109.48) Small Blind
Seat 3: sale1d ($190.4) Big Blind
Seat 4: nemuzu_to_hrat ($133.82)
Seat 5: katatonick ($397.76)
Seat 6: Hero ($110.32)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $1.5)
nemuzu_to_hrat: RAISE $3
katatonick: CALL $3
Hero: CALL $3
ujkyqhagaebwog: FOLD
flubber56: FOLD
sale1d: CALL $2
Flop(Pot: $12.5)
sale1d: CHECK
nemuzu_to_hrat: BET $8
katatonick: FOLD
Hero: RAISE $21
sale1d: FOLD
nemuzu_to_hrat: CALL $13
Turn(Pot: $54.5)
nemuzu_to_hrat: CHECK
Hero: BET $41
nemuzu_to_hrat: ALL-IN
Hero: ALL-IN
nemuzu_to_hrat: RETURN $23.5
River(Pot: $250.64)
ShowDown:
Hero shows
nemuzu_to_hrat shows
Hero wins the sid pot : $0
Herowins the main pot : $250.64
[replay]13131[/replay]
NL100. 99 preflop.
No offense men det virker jo totalt standard?
Ang preflop er det vel også standard med mindre du har en rigtig løs bandit der åbner alt for bredt utg.
Forstår heller ikke helt hvad du er i tvivl om ? :)
Det eneste som slår dig han ikke smider all in på floppet til dit reraise er måske AA. KT og QQ caller ikke flopraise på så drawy board, de jammer.
Først er jeg i tvivl om vi raiser pre.
Dernæst om vi kalder/checker ned. Eller som her lukker 3. mand ude.
Syntes det er fint nok bare at calle preflop, med en rasier og en caller før dig.
Du sidder med et set? Så hvorfor vil du kalde eller checke ned? Det gælder da bare om at få pengene ind, når du ik har nogen stats på dem.
Syntes du spiller den fint. Og du SKAL netop få store pots når du sidder med så gode handsker.
Fint spillet.
99 er alt for god en hånd til at 3B bluff preflop mod unknow. Det bliver ikke særligt fedt når han 4B dig og du er nødt til at folde af. Det er derfor klart -EV at have den i din 3B range.
På flop repper du fint nogle ♠ draws. Han må have svært at tro at du ville spille 10J så hurtigt.
Så syntes flop raise er ganske fint, der er også en del turns der kan være action killers så det er bare med at få bygget potten nu før han bliver træt af bord texture og giver op.
Hvis du flopper et set på et lidt mere tørt board og ved han skyder turn med sine stærke Qx og overpairs eller bruger mange turn K,A til at barrel på så kan det være bedre at calle.
Aktuelt er turn jo like verdens bedste kort for dig da det gør det endu sværere for ham at slippe væk. Nu har han pludselig en hånd der slår nogle af de comboer du kan have der havde ham slået på flop (Mainly 89)
Egentlig også lidt interesant hvis den her skulle være reverse.
Er folk enig med at turn er et fold fra villain hvis vi antager at hero er unknow og ikke har vist noget spass out/bluffy tendencer ?
Ja det bliver vidst ikke mere standard end som spillet, nh.
@Klondike
Er hånden reverse skal vi bare b/f sådan et flop her med alt andet end sets, straights og combodraws/nutflushdraws.
@ Lasse
Uden at have regnet på det, så tror jeg intuitivt at det er sygt exploitable hvis vi folder alt andet end ovenstående.
@Jensen
Det bliver svært for folk at exploite os når potten er 4-vejs, derudover så skal vi selvfølgelig ikke b/f AQ her mod folk der raiser flop cbet 30%, det giver lidt sig selv imo. Min kommentar skulle nok ses som en standard "guideline" til sådanne flops her.