Heej!
Hero - Jævn stram idag - 17/12/3 over ca 100 hænder
Villian - Like it tight - 13/10/1,47 over ca 420 hænder
Ellers ikke noget specielt på villian.
Seat 3: hellevi15 ($40.80 in chips)
Seat 6: Villian($153.95 in chips)
Seat 7: Hero 10♦ 10♠ ($195.20 in chips)
Seat 8: Tykmand ($89 in chips)
Seat 9: XadderboyX ($34.75 in chips)
ANTES/BLINDS
XadderboyX posts blind ($0.50),
hellevi15 posts blind ($1).
PRE-FLOP
Villian bets $3.50,
Hero bets $12.50,
Tykmand folds,
XadderboyX folds,
hellevi15 folds,
Villian calls $9.
Flop 8♠ 9♦ 7♦
Villian Checks
Hero - Plan?!
SiFFer
Nl100 - 10-10
når du vælger at 3 bette en stram utg åbner og får tæt på et drømmeflop så skal det bettes
Jeg ville helt klart bare flatte der med TT, når så tight en fætter åbner UTG. Du kan ikke rigtig hente value fra meget dårligere hænder. Du overrepper samtidig din hånd.
Når du så er kommet til floppet, som du er, bet/caller jeg. Det er et ønskeflop.
Fortstår heller ikke helt ideen med at 3-bette preflop, især når i er 150bb dybe... Som spillet har du vel ca. 10 outs de gange du får action, og de gange villain har ak/aq folder han vel...
Det der afgører om jeg better eller checker her, er nok om villain er typen der kan smide j,j/q,q på de her flops, eller om any overpair er the nuts...
Som flere har skrevet så er det hul i hovedet at 3-bette med TT der for en så tight gut kalder kun med bedre, så du laver din ellers gode hånd om til et bluff fo 150bb:(
men du rammer så det bedste flop du kan! Nutstr8draw og OP, så skyder jeg 17,5 og skubber hvis han raiser.
3bet pf er også lidt kikset.. For lod først mærke til hans stats da floppet ramte!..
Nå men ja, en stram utgér der flatter mit rr har vel næppe K-K - A-A!
Så tænkte lidt A-K, J-J, Q-Q..
Nå men!
Flop 8♠ 9♦ 7♦
Villian checks,
Hero bets $20,
Villian bets $75,
Hero bets $162.70, and is all-in,
Hov ja!..
A♦ K♦
...
Blank Turn
oooooooooooooooooooooooog Blank river ;)