Nl100 1010 facer overbet skub allin på floppet

#1| 0

Villian er reg og spiller 25/19/2.1 over 1007 hænder hans fold til flop raise er 30%. Jeg har ingen historie med ham og har ikke set ham være "out of line".

Seat 4: jostika1977 ($20.35)
Seat 8: Rasor13x ($82.20)
Seat 1: Villian ($144.45)
Seat 2: maxtheface ($103.95)
Seat 3: Hero ($98.50)
jostika1977 posts small blind ($0.50)
Rasor13x posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [T, T]
Villian raises $3.50 to $3.50
maxtheface folds
Hero calls $3.50
jostika1977 folds
Rasor13x folds
--- Dealing flop [9, 7, 6] pot~7
Villian bets $6.50
Hero raises $16 to $16
Villian raises $134.45 to $140.95 [all in]

Hans range er vel meget rigtigt mange klør træk, overkort, set og måske nogle enkelte str8 draws. Vi får jo en god pris, på et drawy bord. Folder folk denne her? Kommentar til linjen/betsizeing er også meget velkommen.

På forhånd tak

Stevens

19-11-2009 23:20 #2| 0

Raise/fold er i hvert fald helt væk. Jeg flatter hans bet som default på floppet, da jeg ikke mener, TT spiller profitabelt, hvis I kommer in på floppet. Som spillet betaler du obv.

20-11-2009 02:44 #3| 0

3bet PF?

Som spillet:

Jeg kan sku ikke rigtigt se hvad vi skal slå her? A9? K9? Eller endnu ringere?

Tror ALDRIG du er foran her. Snapfold

20-11-2009 03:04 #4| 0

Syntes flat er fint PF, han virker til at være en sane TAG´ish villan, så uden mere specifik read på hvad villan caller 3b med oop i det spot, er 1010 ikke skide sjov at 3b. Bliver vi 4b er vi sjældent særlig godt inde og 3b/fold 1010 er jo noget møg, da vi mister alt for meget value.

For så at undgå at vi bliver for let at læse, altså vi kun 3b AA-QQ samt AK i det spot, så suppler istedet med at 3b noget skral (75s og lign.). Du får ofte stor respekt for dine 3b i det spot og samtidig mister du ingen value når du bliver 4b og må folde.

Ellers helt enig med Super!

20-11-2009 07:47 #5| 0

Caller kun hans lead på floppet og ser turn an.

Som de andre har sagt, bryder mig ikke om at reraise 1010 der på floppet for at folde, så hvis du raiser floppet må det være for at komme ind ellers bare call hans CB.

20-11-2009 08:16 #6| 0

Yeah. Når vi har raiset floppet, så skal vi betale, og det stinker ret meget, da vi stort set aldrig er bedre end flip.

Call pre og på flop er fint fordi:

1. Du maskerer en stærk hånd.
2. Du holder potten lav i position.
2b. Du kan lettere udspille villain postflop.
3. Call på flop vil ret ofte falde et scarecard for villains range, og du vil derfor selv kunne styre udviklingen af pottens størrelse i størstedelen af tilfældene.

Jeg synes dog ikke reraise/call er elendigt. Call er bare bedre IMO, mens reraise fold er en katastrofe.

MVH Skod

20-11-2009 09:38 #7| 0
OP

Kan meget godt følge jeres tanke gang. Mine tanker med et raise var at der kommer så mange kort på turn vi ikke kan lide. Hvad raiser villian med utg? alle par, a 10, k10+ den slags hænder. Han cbetter jo nok hele sin range på floppet. Så alle overkort til min 10'er kunne have ramt hans hånd, plus alle klør der kommer er noget lort. Hvis der kommer et under kort og han better, er vi bange for over par til vores 10'ere. Tænker bare vi nemt kommer i en træls situation hvis han better turn igen og nemt value towner os selv, ved at kalde ned. Hvis han er dygtig skyder han alle scarecards turn, fordi han ved det er scarecards. Vil gerne vide hvad PN gør på turn hvis han skyder igen, hvis det er en klør, hvis det er et overkort eller de sidste tilfælde?

20-11-2009 11:45 #8| 0

Jeg tror en er mere et scarecard for ham fremfor dig.

Plus han kan ikke være glad for at skyde det flop igen hvis der kommer en blank på turn - oftest vil han sikkert potkontrolle med mindre han er monster.

Skyder han virkelig turn igen hvis der falder en og han har overpair uden - tvivler jeg på.

Plus du har position, så selvom du betaler turn igen så skal han virkelig være monster eller have store boller for at skyde en 3barrels.

Betalt flop herfra og betalt turn hvis han skyder.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar