Yo!..
Villian spiller meget friskt til.
Seat 1: Tosmatic ($72.35 in chips)
Seat 2: Villian ($74.45 in chips)
Seat 3: Anders__P ($48.50 in chips)
Seat 6: Hero ($167.40 in chips)
ANTES/BLINDS
stiflair posts blind ($0.50), Anders__P posts blind ($1).
PRE-FLOP
Hero bets $4,
Tosmatic folds,
Villian bets $15,
Anders__P folds,
Hero calls $11.50. Kalder pga Villians frisk hed = Bred Range...
FLOP board cards: 6 ♦ 2 ♥ 8 ♠
Villian checks,
Hero bets $20
Villian calls $20.
Turn 4 ♥
Villian checks
Hero bets $40
VILLIAN calls $38.95 and is all-in.
Standard?!
Nl100 - 10-10
Okay okay :)
kunne selv finde på at spille den på samme måde men kommer selvfølgelig an få min fornemmelse af modstanden. men ser ok ud i mine øjne. men tror sku du tabte den pot efter hans all in???
nå ja hånden... Ja pænt std, og det må desuden så være villian der "calls $38.95 and is all-in." .. Nu må jeg have ret, ellers giver jeg en bajer i lufthavnen...
Nu så jeg lige din KK hånd også - uanset om du løber skidt bør du altså kunne finde mere spændende hænder end disse.
En NL 100 spiller ved godt at denne, og den med KK blot er coolers som bare skal direkte i glemmebogen.
@Jungleras
Nu er jeg dog ny på Nl100...
Men ja, de er ganske standard. Men er sgu bare blevet lidt usikker på mit spil, derfor rart med lidt bekræftelse.. Meen skal nok lede efter noget mere spændende..:)
SiFFer
www.pokeradlibitum.blogspot.com
I praksis spiller jeg den nok sådan her 9.5/10 gange. Men når jeg sidder og tænker lidt over den - bliver vi ikke en anelse mistænkelige når en Villain reraiser og flatcaller et 3/4 potsized bet på et knastørt flop?
Som sagt slipper jeg nok ikke selv væk - men hvad siger folk?
Selv om han har en bred range så vil jeg stadig mene alarmklokken gerne skulle ringe når han re-raiser dig her. Har han reraiset dig lige omkring 3xbb hvergang dur har bettet 4bb preflop.
Dog kommer min linje til at ligne din til forveksling postflop og derfor vil jeg mene den er meget standard.