Santoro har været enormt uheldig på de andre borde, og han er tydeligt mærket af det. Han spiller ikke optimalt. Preflopkaldet er helt med vilje, jeg har ikke engang nogen undskyldning for det. Den skal selvfølgelig raises HVER gang.
Villain multitabler og spiller udmærket, hans situation taget i betragtning, men hans beslutninger er mærket af, at han er på grænsen til tilt.
Jeg har selv spillet rimelig straight forward. Dog løsnet pænt op på det sidste, og været til showdown med 3,5s (derfor holmes44 ikke har nogen stack, muhaha) og lignende.
***** Betfair Poker Hand History for Game 237605097 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Wednesday, August 08, 13:33:10 GMT 2007
Table Fluorine 05 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: Santoro ( $199 )
Seat 2: HERO ( $387.66 )
Seat 3: apaths ( $105.36 )
Seat 4: flex1234 ( $106.15 )
Seat 5: holmes44 ( $0 )
Seat 6: Fishmeout ( $150.90 )
Fishmeout posts small blind [$0.50]
Santoro posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 8♣, T♣ ]
HERO calls [$1]
apaths folds
flex1234 folds
Fishmeout folds
Santoro raises to [$3.50]
HERO calls [$2.50]
** Dealing Flop ** [ 3♣, 8♠, 8♦ ] - Pot: $7.5
Santoro bets [$4.80]
HERO raises to [$21.90]
Santoro raises to [$39]
HERO calls [$17.10]
** Dealing Turn ** [ 5♠ ] - Pot: $85.5
Santoro bets [$85.50]
HERO ???
Den lugter satme! Hvad gør jeg her?
Jeg vil ikke skrive, at I ikke skal kommentere preflop, for det må i _meget_ gerne. Det er forkert, Martin.. forkert, forkert, forkert!
Anyways. Hit me!
NL100: 10,8s - blindwar, deep
PF er galt - Det er forkert, Martin.. forkert, forkert, forkert!
Jeg raiser anyday.
Er ikke med på hvorfor du poster. Er du tvivl om hvad du skal nu?
Farvekoder, potsizes, etc ....
@ ManCini
Synes bare flop re-raiset stinker så grumt af, at han har mig slået.
Kan et fold nogensinde komme på tale her?
Du smiler lidt inde i dig selv inden du ud i værelset råber: "Im arrrrrrrrrrin!"
@MHau
Han har dig slået? What? Jeg tror meget ofte du ser et højt PP her.
$ til midten så hurtigt som muligt.
@ All
Okhay, så var det en nobrainer. Jeg timede bare næsten helt ud inden jeg gik all-in, og var _virkelig_ tæt på et fold. Han betaler og flipper QQ. River blanker og jeg får en sviner.
Ved godt det er tidligt at afsløre resultatet, men det var tilsyneladende en ikke-interessant hånd, som jeg frygtede. Hehe :)
@ Nilsson
Jeg ved det virkelig ikke. Synes bare hans flopspil lugter af monster! Men det er selvfølgelig rigtigt - når manden er på semitilt, så kan han sagtens spille et overpar sådan der.
Selv uden han er på tilt tror jeg sku ikke jeg kommer væk, heller ikke 200BB's dybt.
Faktisk tror jeg dit flopspil inducede et lidt overaggro villain spil.. Tankegang alá "Hvis han raiser med hus/trips på floppet så skal han også have pengene" er meget almindelige ved de fleste villains.
Lugter af overpar !