Villian har over 92 hænder spillet 31/24/2,4 og callet PFR 15%. Hans f3b er 60%, så han caller relativt bredt, hvilket hans dobbelt call preflop viser.
Har selv spillet rimelig frisk til med noget 29/27 og 3bettet 2 gange ud af 15.
Hvad er planen på turn? Flushen completer, men på den anden side er der vel mange hænder, vi stadig kan få value fra.
Players in round: 5
Seat 8: s.f.d ($230.65)
Seat 9: Hero ($154.50)
Seat 1: SNORESNORE ($110.60)
Seat 2: I_CZECH ($100)
Seat 3: runkbog ($130.50)
s.f.d posts small blind ($0.50)
Hero posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [J♥, 8♥]
SNORESNORE folds
I_CZECH raises $3 to $3.50
runkbog calls $3.50
s.f.d folds
Hero raises $14 to $15
I_CZECH folds
runkbog calls $11.50
--- Dealing flop [J♣, Q♥, 7♣] (34$)
Hero bets $20
runkbog calls $20
--- Dealing turn [8♣] (74$)
Hero?
Effective stacks på turn er 95,5$.
NL100: 2 par i semidyb 3bettet pot på drawy turn
Andre med lidt mere uddybende kommentarer?
Hvad vil du gerne have uddybet? :)
En stor del af villains range er KQ, AQ, AJ og evt KJ, som vi kan få value fra - eventuelt hvis han har en ♣ på siden.
Betsizingen er sgu ikke så vigtigt. Det bliver aldrig særlig optimalt, fordi du har et bøssebud tilbage til river, men så længe du ikke giver ham for gode odds til at trække på turnen, så er det fint :)
Så vi er slet ikke bange for flushen her?
"Så vi er slet ikke bange for flushen her?"
Nej, to par i 3-bettet pots er nuts - og altså, hvor mange flushes er der lige i hans range?
Ps. "Hans f3b er 60%, så han caller relativt bredt"
Du har 90 hænder på manden, så han er måske blevet 3-bettet 5ish gange, hvilket du ikke kan bruge til noget statsmæssigt. (I øvrigt er 60% jo ikke at calle relativt bredt i min bog, generelt)
Jeg er med på betcall vognen. Der er så mange combis han kan shove til et bet på turn vi er super godt inde imod.
Der er ikke så meget at uddybe. Du turner to par hvor der stadig er masser af value at hente mod hans range. Du løber ind i en flush nogen gange, men sådan er poker nu engang.
Ok, tak for svarene. Prøver bare at tænke lidt mere over tingene og nu det var lidt dybere end 100BB, så tænkte jeg man måske spiller lidt anderledes end jeg-har-2-par-i-3bettet-pot=autostackoff, men ser ud til det er ligemeget her. Jeg skubbede turn og han viste obv K♣Q♣.