Villian1 er 50/8/1.7 over 38 hænder. Villian2 er 88/25/1 over 8 hænder, så har ingen reads på ham. Han er tydeligvis ikke reg, men ellers synes jeg ikke man kan ligge noget i hans stats indtil nu.
Seat 7: villian2 ($64.95)
Seat 8: Simono785 ($142.85)
Seat 2: a.sponer ($91)
Seat 3: Hero ($113.60)
Seat 5: villian1 ($106.70)
villian posts small blind ($0.50)
Simono785 posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [K♦, T♠]
a.sponer folds
Hero raises $4 to $4
villian1 calls $4
villian2 calls $3.50
Simono785 folds
--- Dealing flop [T♦, K♥, J♠] pot~13
villian2 checks
hero bets $8
villian1 folds
villian2 raises $16 to $16
hero calls $8
--- Dealing turn [8♥] pot~45
villian2 bets $44.95 [all in]
Hero?
Er dette det nemmeste muck i verden? Er lidt på barbund her når villian er næsten unknown. Gerne kommentarer til hele linjen.
Stevens
NL100 2 par mod flop klick
Jeg synes umiddelbart ikke det er et let muck - Hvis han havde clicket turn havde det måske været et much, men jeg synes oftest at flop-clicks er noget TP-agtigt, hvorfor jeg tror jeg kalder på turn.
Det kan også være KJ/JT, men da de er lige sandsynlige så og vi er lige langt foran/bag går de ud med hinanden. Er det en straight blir jeg overrasket
Jeg cBetter i øvrigt mere fordi der er en del kort på turn der kan dræbe action ved at lægge en 4-korts streg derude og især også fordi du har to tilsyneladende calling stations med i hånden
Mod en donk med 65bb som indtil videre har spillet 7 ud af 8 hænder, kan jeg ikke se andet end at dette må være et meget easy call som spillet. Foretrækker dog at skubbe flop.
Btw. kan jeg slet ikke forstå at du opfatter villian som unknown når han har spillet 88/25 over 8 hænder. På den baggrund ved vi da allerede en hel masse.
Stakken på nakken på floppet... Det er rigeligt med kombi draws og toppar hænder, som han stacker af med + mange kort du ikke vil se på turn! Aktuelt kom der et af de kort der ikke ændrede det helt store på turn, så ind med stakken der...
Ryger oftest bare ind på floppet for at få ham til at betale af med Qx typer af hænder. Når du flatter flop må du aldrig nogensinde være i tvivl om at calle her, og hvis du kun flatter flop fordi du er bange med to floppede par mod en 50VPIP mand, skal du nok se nogle flere showdowns mod den her type folk.
De er helt væk, og din hånd er langt foran hans range :)
Ind flop hvergang.
Som spillet snap it off. Vi skal da aldrig folde 2 par for 65bb :)