Havde 2 slemme slemme sessions på nl200, så rykkede ned for at slikke sårende, som om den negative varians er fulgt med på nl100. Så poster lige lidt hænder.
Villian spiller 67/22/inf over 9 hænder ingen historie med hero.
Seat 10: pua80 ($111.90)
Seat 1: Garanai ($109.20)
Seat 2: Hero ($101)
Seat 8: Metager ($170.70)
Seat 9: villian ($81)
pua80 posts small blind ($0.50)
Garanai posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [A♥, K♦]
Hero raises $4 to $4
Metager folds
villian calls $4
pua80 folds
Garanai folds
--- Dealing flop [K♣, T♠, A♠]pot~8$
Hero bets $6
villian raises $12 to $12
Er det et nemt spot at stacke af på?
Stevens
NL100 2 par på draw heavy bord
Han clicker kun hvis jeg forstår rigtigt?
Men jeg bryder mig ikke om at kalde her, da der er utænkelige mange turncards jeg ikke vil se.. Derfor foretrækker jeg at raise og komme ind med skillingerne på floppet..
Hmm Hvis vi raiser til hvad, 38-42 stykker or so og lader villalin spasse ud :)
Ps. Jeg ser mig aldrig folde i det her spot..
meget nemt spot at stacke af :) Top two 81 bb dyb og masser af draws = stack off. :)
ja mente jeg bestemt også, men efter at have løbet ind i 2x QJ og 1x 10 10 de sidste 3gange bliver man i tvivl.
raisede til 35$(måske i under kanten) og kaldte hans allin, han viste QJ....:-(
Jeg synes egentlig 35$ er en fin størrelse.Formodet donks klikraiser meget ofte hænder lignende Ax og knap så tit FD's så vi vil gerne raise med en størrelse, der gør at han betaler med Ax samtidig med at vi ikke rigtig behøver at frygter ♠ på turn.
@Stevens
Det er en cooler, altså når folk(donks) clicker floppet er det ofte med toppair. Han ville gøre det samme med AT, Kx, Kxs. Jeg fik også selv nederen før når jeg blev raiset og de obviosly sad med nuts. Men har lært at lade være med at tænke så resultatorienteret og bare med at spille hænderne så godt som mulig..
Lad os antage du folder Top two alle gange donks laver dette move på dig. Overvej hvor mange gange de har luft eller dårligere.
Selektiv hukommelse er noget værre noget :/
clickraise fra donks på nl50-100 = ekstrem styrke.. kalder bare og ser turn an..
"clickraise fra donks på nl50-100 = ekstrem styrke.. kalder bare og ser turn an"
Ikke enig.. Det kan være alt fra TP, draws, Sets, 2pair
""clickraise fra donks på nl50-100 = ekstrem styrke.. kalder bare og ser turn an"
Ikke enig.. Det kan være alt fra TP, draws, Sets, 2pair"
Ja, det kan sådan set også sagtens være air! Man ser de underligste ting fra de her typer... Hvis du skulle nøjes med at calle, så var det obv for at give ham mulighed for at bluffe 3 streets, men jeg foretrækker nu også raiset, da der alligevel kan komme mange actionkillers på turn, hvis han rent faktisk har en hånd...
Jeg slipper heller aldrig væk her. Ret standard stack-off. Villain kan sagtens have KT eller AT og stakke af, eller et eller andet kombo draw. Jeg raiser til 37-ish og caller flopskub/jammer blank turn.
@krypto
Er det ikke primært CC, turn C/klik som er donk-nuts-dansen? Jeg synes at man af og til ser klik med en random hånd, der raiser for "info".
Tror slet ikke villian kender til "raise for info", det er muligt at han gør det fordi han har ramt TP, fordi som du siger drhoho, så er det som regl c/c flop og c/clickraise turn, men altså en 67/22 klikker bare knapper imo.. Vil hellere bare kalde og se hvad han gør på turn!
Villain kender måske ikke til at raise for info, men det er præcis det de gør med deres flopkliks.
IMHO er et flopklik: 80% top par + 10% "nuts" + 10% air. Procenterne varierer lidt med teksturen af boardet og den specifikke modstander.
Givet dette boards tekstur er det et easy 3bet på floppet (og kalder obv allin).
Jørn