Undskyld HH er rodet jeg kan ikke hente HH fra Betfred lige pt.
Rimelig standard spot.Bør den spilles anderledes?
Villian 1 er set limpe med AK og limper tit, han spiller 1 bord.
Villian 3 spiller 10 borde og spiller ok.
Mvh Simon.
Hero bliver tildelt A♦K♦ stack 120BB
Villian1 poster SB 0,5$ stack 155BB
Villian2 poster BB 1$
Villian3 åbner UTG Til 3$ stack 100BB
Hero raiser til 10$
Villian1 kalder
Villian2 folder
Villian3 kalder
Flop:
9♥A♥10♣ pot 31$
Villian1 checker
Villian3 checker
Hero better 31$
Villian1 check-raiser all in 114$
Villian3 folder
Hero calls
Comments?
NL100 3 WAY TPTK
Stats er rimelig vigtige her. Mod en del regulars er det bedre at flatte preflop, du du udviser gigant styrke ved at 3-bette et utg-raise fra utg+1 + hvis du selv spiller rimelig tight, vil jeg i villians spot, være MEGET tilbøjelig til at folde AQ etc. preflop. Min std. linje er derfor at flatte pre. Dit postflop psb fatter jeg intet af. $20 3-vejs er fint, synes jeg. Jeg caller btw stacken af her, da idioten overcaller et raise og et 3-bet fra utg og utg1, så han er helt sikkert spas, hvorfor han dukker op med alt muligt crap.
Ja stack af, men hvorfor fuldpot flop? Det ser donket ud. Lad vær at betflop hvis ik du er 100% på du vil AI ihvertfald.
@joonas & Supersennels
Jeg havde travlt da det var et turbo bord og jeg var ved at time ud.
Ellers better jeg også standard halv-pot i re-raised pots.
Mvh Simon.
Det er vigtigt at have en plan for hånden. Når du 3-better pre og potter floppet er det skidt at overveje et fold, når du rammer TPTK. Den er auto-betalt hver gang.
Btw. så 3-better jeg AK 100/100 for value pre i et 4-handed spil, med mindre vi har alvorlige reads på UTG. Jeg mener ikke - som SS - at vi bør være for bekymrede for et UTG-raise.
Kunne villian 1, ikke godt ligne et set?, eller det mig der er helt i skoven. Kalder med TT før flop, og ved med stor sandsynlighed at HERO sidder med et es, og han derfor ved at HERO vil lave C-bet, og derfor kommer over toppen på det. Det er i hvertfald sådan jeg ser et set ville blive spillet..?
Daniel
Det skal lige siges at jeg nok 0/100 gange ville smide min hånd :D
@GodteTerkel
Hvis du spørger om TT er i hans range, så jo. Men det er AQ og AJ f.eks også :)
Hej alle sammen....
Villian viste 1010 op og havde altså ramt sit set.
I og med at bordet er super drawheavy, så kan der aldrig foldes her, men hvis det er en smule tørt kan jeg sagtens folde, da 99 og TT er i begge villains ranges, og jeg ikke ser dem spasse ud på det her bord med luft. Normalt ville vi også kun have ~28$ investeret her.
AK/AQ/AJ ses sjældent/aldrig shovet på den her måde, men det kan være, at de tænker du er væk fordi du kommer med et potbet. Skal æn ku sige det, men klart et kald når du potbetter.
Cbet mindre med planen om at komme til midten.
Ohhh læste det som om, at der bare kun var 4 spillere med i hånden, og 2 yderligere bare foldede. Det er et obv. 3-bet preflop så.