Hero ses som 24/20/3.3, raist 1st in btn 52%, fold 23b 51%. fold cbet 51%
Villian ses som 21/18/4.3 3b 9%, cbet 72, turn 42. wts 24, w$sd 55
Nl100
Seat 5 is the button
Seat 1: Villian ( $113.62 USD )
Seat 2: Törppö ( $98.50 USD )
Seat 3: Vanni66 ( $96.67 USD )
Seat 4: paquiato ( $123.92 USD )
Seat 5: Hero ( $100.00 USD )
Villian posts small blind [$0.50 USD].
Törppö posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♠ J♠ ]
paquiato folds
Hero raises [$2.00 USD]
Villian raises [$7.50 USD]
Törppö folds
Hero calls [$6.00 USD]
** Dealing Flop ** [ K♠, Q♦, 6♥ ] pot 17
Villian checks
Hero bets [$10.00 USD]
Villian calls [$10.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♥ ] pot 37
Villian checks
Hero bets [$24.00 USD]
Villian calls [$24.00 USD]
** Dealing River ** [ 8♥ ] pot 85
Villian checks
Hero bets [$58.00 USD] AI
NL100 3b pot 3barrel vs check
Villian har en made hand, sikker noget ala AQ,QJ,weak Kx, plus et par slowplayed monsters han føler han har en capped range.
Yeah yeah levelthinking! men han folder ikke :-)
Du repper KQ,66 og meget få kombier af runner flush.
Jeg hader det i øvrigt ikke, gør det bare ikke for ofte
Enig med SW. Modstanderens linje giver nada mening, hvis han vil c/c flop og turn for at c/f river. Hvis han synes, det er fedt at check/calle, så må han vel gøre det konsistent eller lade være.
Med nut-none-pair hand synes jeg det er bedre at checke flop bag. Så kan du altid bette turn og river, hvis han checker til dig igen.
Kunne det være en bedre løsning og checke bag og raise turn + shove river hvis han better? Eller fortrækker folk at kører bet bet bet?
zonki skrev:
Kunne det være en bedre løsning og checke bag og raise turn + shove river hvis han better? Eller fortrækker folk at kører bet bet bet?
Checkback flop og raise turn er ofte et draw. Hvis man har en valuehånd er det simpelthen bare så meget bedre at bette floppet, og derfor kan vores modstander i høj grad udelukke stærke floppede valuehænder, når vi checker bag.
Givet at du better flop + turn er river shove helt klart bedste option imo. Det kræver selvfølgelig at man kender modstanderen, men uden videre info tror jeg river shove er giga +ev som spillet. Villian skal vel folde mindre end 40% før det er profitabelt.
Desuden er vores range forhåbenligt bredere end KQ og 66.
Flop bet er lidt meh da villian bør c-bette det her board virkelig bredt. Villian har ofte Qx og vi skal beslutte os på floppet om vi tror han kan folde den. Gutter + bagdørstræk er dog en fin handske at bette 3-streets med, så synes egentlig det er fint.
@ becks
Jeg 100% enig.
Men jeg tror ikke en random smallstakes spiller betragter vores range meget
bredere end KQ,66 og meget få kombier af runner flush.
Hero kan selv med livrem og seler valuebet 3 streets med AQ+ i dette spot. Villain
forventer det bare nødvendigvis ikke.
Når alt det så er sagt, blæser jeg selv 3 streets af her næsten hver gang, med blandet
succes. jeg er bare ikke sikker på det er wtg på det her limit.
God Jul