Villain har spillet 1 orbit eller sådan noget, og han har købt ind for 100b. Han har openraiset 1 gang og taget den ned + callet et enkelt raise for at folde postflop. Det er altså eneste read.
Seat 10 is the button
Seat 1: peklonZm ( $98.00 USD )
Seat 2: HERO ( $171.65 USD )
Seat 8: Gradeigh ( $100.00 USD )
Seat 9: Oranne ( $98.50 USD )
Seat 10: le_mike ( $153.15 USD )
peklonZm posts small blind [$0.50 USD].
HERO posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 8♦ 5♦ ]
Gradeigh folds
Oranne folds
le_mike folds
peklonZm raises [$2.50 USD]
HERO raises [$9.00 USD]
peklonZm calls [$7.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♥, 2♠, K♣ ] POT: 18$
peklonZm checks
HERO bets [$10.00 USD]
peklonZm calls [$10.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 3♦ ] POT: 38$
peklonZm checks
HERO bets [$19.00 USD]
peklonZm calls [$19.00 USD]
** Dealing River ** [ A♠ ] POT: 76$
peklonZm checks
HERO bets [$132.65 USD]
(villain har 60$ tilbage)
Villain ligner jo rigtig meget JJ/QQ, men det er selvfølgelig en smal range at sætte ham på.
Det kæmpe minus ved dette play er vel at villain er unknown, så jeg ved egentlig ikke om han kan folde noget som helst, og det tangerer nok til at være spew at 3bette ham, men jeg synes bare der er så mange tards, der tror de kan openraise SB 50% af tiden for 2,5bb og så kan de lige så godt få beskeden fra start...
Alle kommentarer er meget velkomne.
NL100: 3barrel bluff i rr pot BvB
Kan gode lide linien du kører med at de skal vide fra start at 2,5bb "bare ikke er nok" ;)
Men er det ikke muligt at sætte villain på JJ/QQ/JQ/Kx/set, samlet ? I og med at han C/C'er dig på hvert street (ved så ikke hvad der sker på river).
Men synes din linie repper en monsterhånd, og har svært ved at se at villain kalder med andet end top 2 par, set eller str8.
Jeg kan slet ikke lide det.
Med dit "read" af villian folder jeg nok mest preflop - jeg 3better ihvertfald ikke.
Som spillet syntes jeg det er fint med et cbet på floppet. Herefter ville jeg dog give op. Imo er turnet rigtigt skidt at 2nd barreling. Du har ingen equity og er altid tvunget til at skubbe river.
----edit-----
Hov havde lige misread din post - troede det var btn, der var villian.
I dit tilfælde kan jeg så godt lide et 3bet fra tid til anden - jeg ville dog nok vente til, jeg havde lidt mere information om villian, før jeg 3better en så svag hånd som 85s.
@Knudsen
Nu ved jeg ikke hvad villain caller mit 3bet med OOP, for jeg spiller aldrig sådan der selv, men tror du ikke villain kan have en del holdings som c/c flop og c/f turn? Fx 77-99, JJ-QQ, Tx.
Jeg skal jo cbette et KTxr flop 100% af tiden, så derfor taler man let sig selv ind i et call...
Jeg er dog helt enig i, at turn isoleret set er et skidt barrelkort.
Ovenstående skal ikke forstås som at jeg mener mit spil er korrekt, for jeg er i tvivl. Men jeg ville lige komme med et par argumenter for at vække liv i tråden igen.
Giv mig gerne nogle tæsk, hvis det er passende - Jeg har godt af det.
Fint at 3bette pre i position med en hånd der spiller godt mod store hænder. Floppet rammer Villains range ret godt, men da du sidder med air, kan jeg godt lide C-bettet.
Turn C-bet er tyndt efter min mening, da du kun får villain af en T. Jeg tvivler på at villain caller flop med et par under T'erne.
River C-bet er godt og et must når A'et rammer. De gange du checker bag ved, har du tabt 38 dollars. Hvis han folder over 45% af gangene, kan det betale sig at bluffe river, og jeg tror han folder mere end det. Især fordi han checker river til dig.
Tvivler på at han trapper river, fordi du altid vil checke en K bagved, når A'et rammer. De eneste hænder, jeg kan se ham check calle med er AT/KQ.
Tak for svarene.
Villain snappede med KQo.
Flere kommentarer er selvf. velkomne.
@rasken
"men tror du ikke villain kan have en del holdings som c/c flop og c/f turn? Fx 77-99, JJ-QQ, Tx."
Jo. Derfor ville jeg også 2ndbarrel turn, hvis der kom et godt kort ala J,Q,A. Ikke når der kommer en blank, hvor vi ingen equtity har. Havde vi en gutshot og/eller overkorts kunne det være en mulighed.
Flot spillet! Det ligner mig på en god dag... ;D
Synes helt klart du spiller hånden som den skal spilles, når du vælger den retning. Og det er stort set lige meget hvilke holdings villain har, så kan han næsten aldrig kalde. Kun med to par eller bedre Imo.
Men forstår tilgængæld ikke hvorfor han ikke svarer igen? Han lader jo dig FÅ hånden som han selv spiller sin. Men en anden snak...
Flot spillet! =)