Villain har jeg ca. 50 hænder på og han virker som en TAG/LAG-reg. Jeg har ham på flere borde. Han har spillet 25/20 indtil nu. Han bør se mig som det samme.
Turn better jeg fordi at jeg mener at der en pæn sandsynlighed for at han prøver at floate på dette flop eller han har et mid/lavt pp som jeg kan skyde ham af.
Da han raiser bliver jeg lidt mistænksom. Jeg synes ikke rigtig at det ligner noget. Hvis han har en monster han slowplayer på flop, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke fortsætter med at gøre det på turn og venter til river med at få det ind.
Men hvad siger I?
Seat 5: BeckyBull ( $110.31 USD )
Seat 6: Kazim_Atatur ( $100 USD )
Seat 4: NeedColgate ( $155.98 USD )
Seat 3: The_Jackell ( $49.47 USD )
Seat 1: azromii ( $100 USD )
Seat 2: HERO ( $100 USD )
Kazim_Atatur posts small blind [$0.50 USD].
azromii posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J♥ A♠ ]
HERO raises [$3.50 USD]
The_Jackell folds
NeedColgate calls [$3.50 USD]
BeckyBull folds
Kazim_Atatur folds
azromii folds
** Dealing Flop ** [ 7♦, 7♣, 4♠ ] 8,5
HERO bets [$6.06 USD]
NeedColgate calls [$6.06 USD]
** Dealing Turn ** [ 9♣ ] 20,62
HERO bets [$14.69 USD]
NeedColgate raises [$33.36 USD]
HERO is all-In [$75.75 USD]
NeedColgate folds
HERO does not show cards.
HERO wins $141.42 USD
EDIT: Stavebøf.
NL100 3bet bluff på turn på tørt board
Jeg kan ikke lide det.
Selvom du viser stor styrke med at 3-bette turn, er det meget sjældent at villain raiser turn med skrald på NL100. Han har trods alt ca 40 $ inde efter hans turnraise og teoretisk set er han commited mod dig.
Jeg synes det er ok at skyde en 2nd barrel fordi han ofte peeler floppet med overkort og mellempar. Men jeg folder bare til hans turnraise.
Til en anden gang, så undgå lige at poste resultatet :)
Ups, ja fejl obv.
Selvom du viser stor styrke med at 3-bette turn, er det meget sjældent at villain raiser turn med skrald på NL100. Han har trods alt ca 40 $ inde efter hans turnraise og teoretisk set er han commited mod dig.
Det er han jo ikke med et bluff, og det er det jeg mener at han har rigtig tit her.
Jeg synes ikke dine argumenter for at en multitablende tagish reg lige pludselig bluffer på et så tørt bord på NL100 holder.
Det er meget standard at calle floppet og raise turn med trips/hus. Ved at floate floppet giver han dig muligheden for at connecte.
9'eren åbner både for yderligere straight draws samt flush draws, hvorved hans turnraise fint kan give mening med en stærk holding.
Jeg siger ikke dit spil på nogen måde er dårligt, men jeg tvivler stærkt på, at villain tit nok har skrald til at det er profitabelt på den lange bane.
@ Yarx
Det eneste du slår er jo bluff, og skulle han virkelig have det, så er AJ jo bedst. Så skal du jo calle og check-calle river.
Som Muffies. Det er altså -EV big time i min bog. Også selvom du har ret i, at han tager den underlige linie.
MVH Skod
Fold til turnraise - Skulle villain være ude og bluffe vil han ofte vælge at bluffraise flop i stedet.
Obv. virkede det denne gang, men generelt ser jeg dette som spew.
Han kan jo godt lave små par om til bluffs. Det vil sgu se lidt dumt ud at lade ham value-bette dem.
lol, jeg synes sgu han ligner en monster.
Call flop, semi-gay-raise turn. Jeg synes det ser stærkt ud og jeg tror heller ikke det er profitabelt overhovedet.