Har ikke lige HH så det bliver efter huskeren.
Hero bliver set som noget 24/20/3 med 3 bet på 7
Villain1 spiller 30/15/2.6 3bet på 4 - første gang 4 bet pre. ov er ca.350 hænder
SB villain1
BB xxxx
UTG villain2
CO villain3
BTN Hero(125 $) J♦Q♦
Effektive stacks 125
Utg(28/22/2.1) raiser til 3 ,CO(29/12/4) kalder- Hero siger 10 fra knappen - villain 1 klikker , de andre drysser hero kalder .
Flop 2♦7♣J♥ pot ~48
villain checks
Hero checks
Turn 2♦7♣J♥Q♣ pot 48
villain checks
Hero bets 30
vilain calls 30
River 2♦7♣J♥Q♣7♥ pot 108
villain shover - Hero ?? skal kalde ca 75 mere.
villains riveragr 50 ! W$SD 34.
Hvis han bruger tracker ved han at Hero folder 70 % til riverbet.
Comments please !
Nl100- 4 bettet pot - tough river ?
Din squeeze-størrelse er for lav. Gør det til mindst 12. I øvrigt foretrækker jeg at calle med denne hånd da den spiller rigtig fint postflop og især i position på to spillere. Det ville være ærgeligt at skulle folde den til et 4bet. Jeg ville hældere squeeze med en hånd som jeg ikke ønsker at calle med men som er blandt dem der spiller bedst i squeezed pots af disse, fx K9s.
Jeg har absolut ingen ide om hvad han spiller sådan her. AA og KK giver ingen mening at checke på flop og turn. Måske det er JJ. Jeg kommer ikke væk her, simpelthen fordi vores hånd har så stor absolut styrke, og jeg tror det er rimeligt tilfældigt hvad han dukker op med her.
Autobetalt. Tillykke hvis han spiller AA/KK sådan her.
folder nok... tror mange gange du er god på turn, men river bliver folded rimelig hurtigt!
Jeg betaler også her - uden at have en idé om hvad det egentlig er vi slår som villain spiller så fucked, og jeg vil sjældent forvente at se AA/KK her. Det kan dog være at man bør folde i disse spots da jeg synes villains altid har noget der tager ned, når linjen er fucked og river blir open-shoved. f.eks. som i dette tilfælde
Jeg synes desuden at Yarx er spot on mht. preflop, og jeg squeezer den ikke i dette spot.
Der er i øvrigt noget i vejen med din potsize - hvis villain clicker preflop smider i begge 17 i + der er 4.5 fra coldcalleren og blinds, men der er stadig langt til 48 :)
Mht til potsize så klikker han til 20 preflop - derfor .
Jeg ender op med at betale da jeg ikke kan se nogen fornuft i villains linje - og tager den ned da han viser AK.
Tak for input .