Villain er 25/23/3.9 over ~250 hænder. Har ikke lagt mærke til at han har været out of line på et tidspunkt.
Hero spiller friskt til, men alligevel ikke vist det store spas op. Stacken er kommet efter nutflush mod nutstraight.
Hvad gør vi på turn og hvorfor?
Hero (CO) ($432.69)
BB ($450.44)
MP ($127.21)
UTG ($100)
Button ($69.34)
SB ($96)
Preflop: Hero is CO with A♥, A♣
[color=#666666]2 folds, [color=#CC3333]Hero bets $4, [color=#666666]2 folds, [color=#CC3333]BB raises $13, [color=#CC3333]Hero raises $36, BB calls $26
Flop: ($80.50) 5♠, 2♥, 9♥ [color=#009B00](2 players)
BB checks, [color=#CC3333]Hero bets $55, BB calls $55
Turn: ($190.50) J♣ [color=#009B00](2 players)
BB checks, Hero ???
NL100: 400BB AA linjecheck
han har QQ JJ måske 1010 men havde nok bettet mere pre end de 36.. men tror du er godt inde. og vil bet 3/4 pot på turn...
Kald mig bare scared, men jeg potcontrollerer her.
B/c er spew, naar der ikke er mere historie, end hvad du har skrevet. Og b/f... nej vel? Bryder mig bare ikke om at committe 200bbs for at folde.
Saa hellere give firkortet.
jeg instapotcontroller også
synes det er sik spew at bette turn for 4 buy ins
Uddybet:
Den eneste hånd jeg ser Villain betale med er KK. Ofte folder TT og QQ, og JJ er vi slået imod.
Omvendt kalder Villains ofte et riverbet eller forsøger at ta potten ned på river hvis vi checker bag. Man kan nemt forestille sig Villain betale af med 77-88-TT-QQ på river men disse holdings betaler aldrig to bets (turn og river). Derfor holder jeg stærkt på check.
Som Bastardo og zmag.
Tak for svarene... Havde nogenlunde samme tanker, så checkede turn. River bragte en konge og villain byder lidt over 100.. Jeg er næsten sikker på at jeg er slået her, men laver et crying call og han viser kk op..
Synes bare den er lidt tricky med så dybe stacks
Føj føj.. Alene overskriften gav mig kuldegysninger ;-)
Syntes din linje er fin.. Kan godt forstå at du checker turn...
Men er vi ikke enige om, at river bør være et fold? QQ byder han aldrig river med og AK kan vi godt udelukkede pga. hans flop-call. Så er der JJ og KK tilbage, og begge hænder er vi bagude til.
Det er komplet spew at bette turn.. så jeg kan godt lide din linie.. Eneste er, som poker prince siger, at river burde være fold.. Men ved godt den er svær, og som du selv siger bliver det et "crying call"... Så i teorien skal den foldes...
Men ellers fint spillet.. og ul river..
Forstår slet ikke hvorfor det er mega spew at bette turn? Han har vel QQ/KK 80 % af gangene her :) det er da fuldstændig forfærdeligt at checke bag for så at kalde et valuebet på river.
Jeg synes at din linie er helt fin, men jeg er ikke sikker på at jeg altid vil følge den.
Jeg vil nok have mig selv mistænkt for at potbette på turn for at calle et AI. Denne situation vil dog også være +ev da vi er klart foran.
Jeg er meget i tvivl om hvad jeg gør på river, men i 9 ud af 10 situationer i dette spot caller jeg nok også. Man skal godt nok være "stærk i troen" for at folde her...
Men igen, man er vel hvad man kalder sig:-)