***** PokerChamps Hand History for Game 227704617 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Monday, July 09, 20:20:27 GMT 2007
Table Fluorine 10 6-max (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: Tulle 1212 ( $84.75 )
Seat 2: adeynufc ( $96 )
Seat 3: Kicker1 ( $49 )
Seat 4: HERO ( $169.25 )
Seat 5: TEX W. ( $89.56 )
Seat 6: Klacto ( $74.37 )
Kicker1 posts small blind [$0.50]
HERO posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 5♥, 4♥ ]
TEX W. calls [$1]
Klacto calls [$1]
Tulle 1212 raises to [$4]
adeynufc folds
Kicker1 folds
HERO calls [$3]
TEX W. calls [$3]
Klacto calls [$3]
** Dealing Flop ** [ 2♥, J♦, 6♥ ] - Pot: $16.5
HERO bets [$12]
TEX W. folds
Klacto calls [$12]
Tulle 1212 folds
** Dealing Turn ** [ 7♠ ] - Pot: $40.5
HERO bets [$28]
Klacto calls [$28]
** Dealing River ** [ J♥ ] - Pot: $96.5
HERO bets [$31]
Klacto calls [$30.37]
Klacto goes all-in
Returning uncalled bet [$0.63] to HERO
** Showdown **
HERO shows [ 5♥, 4♥ ] a Flush
Klacto shows [ X, X ] ???
Det mest interessante er IMO mit turnspil?
Skyd mig ned :D
NL100: 45s rammer draw
fold preflop, du er OOP resten af hånden
@ DSRasmussen
Jeg øjner muligheden for en 4-way pot, og er næsten 100% sikker på, at den kommer. Det er sket 4-5 hænder forinden ligeledes. De kalder preflop, der bliver raiset, de kalder.
Jeg smider preflop. Vil gerne have en bedre pos end BB når jeg spiller en drawing hand.
Jeg syntes preflop er ok. Flop er offensivt, men også ok. Turn og river er standard. Alt i alt fint spillet.
jeg spiller den som dig, dog kunne jeg alt efter dynamik/reads/stacksizes godt finde på at reraise preflop.
villian har vel højere flush, men det er sgu bare ærgerligt at han rammer. instanote på ham hvis det var tilfældet.
@ creative
Reraiser aldrig preflop her eftersom ingen med undtagelse af undertegnede har over 100 bb's.
Men indtil videre lidt delte meninger omkring preflop? Troede egentligt at turn var mest interessant, i og med at han sådan set har under 1½ potbet tilbage på turn.
jeg folder også pre-flop, da odds kun er 2:1 + det kun er 45s, hvis man er sikker på de efterfølgende spillere kalder, kan et kald accepteres, men jeg ville folde, da der trods alt bliver bettet 4XBB.. Kommer også an på hvor løst man spiller selvfølgelig :)
preflop er et instant call imo, hvis man sidder ved et løst bord skal man vel i realiteten betale 3 ind i 12 dollars, og ja 4,5 er da om noget en hånd man vil spille multiway:)
Ikke helt sikker på jeg er tosset med dit flop bet, mener hvis du får et raise i hovedet vil du så virkelig spille om stacken med en drawing hand? turn/river er helt standard, villain har vel en højere flush siden du poster den, men sådan er det jo:)I
@ Djoffer
Jeg spiller for stacken på det board. Jeg har 9 outs til flushen, 3 til stregen og derudover noget runner runner halløj (eksempelvis turn, der giver mig yderligere 3 outs).
Men det er jo derfor, jeg poster hånden. Der skulle gerne være et par forskellige måder, man kunne spille hånden på :)
Lækkert med noget respons, for i mit hoved er det jo standard.
lol okay jeg stener helt troet du ramte straighten på turn... ahh må indrømme jeg ikke er glad for det for at være helt ærlig, en tand for aggresivt til mig;) men da set værre, hvad havde vildanden så?
@ Djoffer
Haha :D
Han havde AJ.
Jeg havde spillet eksempelvis 22 på nøjagtig samme måde, så det var mere for at høre, om det var kæmpe spew at byde turn og efterlade ham med under 1/3 del af potten tilbage på river, og dermed _ingen_ FE have overhovedet?
@betfolder
Kommer an på hvem der sidder ved bordet, og hvilken type spiller man er!
hehe fin lille hånd, men mener nu stadigvæk det er lidt spew gider ikke spille om stacken her på floppet, men sådan er vi jo så forskellige;)
@ Djoffer
Well, havde Villain haft $100 ville jeg også bedre have kunnet lide det, fordi så har jeg trods alt lidt mere FE på river.
Når folkene omkring bordet er villige til at gå hele vejen med AJ, så er jeg villig til at gå til bunds i et coinflip med penge i potten allerede. Det kan kun være +EV :P
Jeg smider oftest også preflop, men af og til, på ultra løse borde med über donks i spil, så kan jeg godt finde et call frem. Jeg foretrækker dog at stacks er dybere.
Floppet veksler jeg mellem at leade og checkraise - Turn tror jeg ikke giver dig nogen FE, så hvis han betaler floppet betaler han turn, derfor kan jeg bedre lide et tjek call her - meget sjældent du ikke får odds til at chase.
River er et ez VB/Push, alt efter stackstørrelser.
Mickey
Fint spillet.
Og i er fandme kedelig hvis i smider prf.