Hero ses som 24/20/3.3 cbet 65, turn cbet 58. Og har egentligt bare vendt røven lidt til, da der ikke har været meget at spille tilbage med. 2orbits inden denne hånd 3b Villian igen hvor fisk og reg coldcaller, hvor jeg også completer med 88, og flopper quads hvor jeg checkcaller flop, check ned til river hvor villian shover ramt flush med QT.
Villian ses som 21/17/3.2 3b 13, 4b/5b 25%, men 29% fra Btn. wts 23%, w$sd 63
Villian SNAPPER 4b + cbet.
NL100
Seat 3 is the button
Seat 1: Hero ( $220.00 USD )
Seat 2: 0IOPO7U ( $25.50 USD )
Seat 3: Villian ( $103.00 USD )
Seat 4: sniper_ath ( $319.88 USD )
Seat 5: risk2win ( $135.62 USD )
sniper_ath posts small blind [$0.50 USD].
risk2win posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♣ T♥ ]
Hero raises [$3.00 USD]
0IOPO7U folds
Villian raises [$10.50 USD]
sniper_ath folds
risk2win folds
Hero raises [$18.00 USD]
Villian calls [$10.50 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♠, A♣, J♠ ] pot 43,5
Hero bets [$23.00 USD]
Villian calls [$23.00 USD]
** Dealing Turn ** [ J♥ ] pot 89,5
Hero checks
Villian checks
** Dealing River ** [ 5♣ ] pot 89,5
Hero checks
Villian bets [$59.00 USD]
Hero ?
NL100 4b pot
Er selv blevet lidt fan af min 4b, men fungerer imo ikke godt OOP. Jeg better en smule lavere på floppet, og som spillet folder jeg river.
4b fra UTG kan virke overkillish, men det er fint, hvis dynamikken er til det, og det ved kun du, om den er.
Postflop forstår jeg ikke helt planen. Hvorfor cbetter vi? Jeg synes det virker oplagt at c/f ned på det her board.
OOP synes jeg også vi bliver nødt til at 4bette højere. Han flatter vel hele sin range IP
@riisager
4b højere er jeg ikke enig i.
1. Han caller lighter, hvilket er fint.
2. Det inducer mere til at han 5b jammer, hvilket han ofte gør når han har vist han er i stand til at 3/4 bette så meget.
Jeg bliver nød til at 4b her for at forsvare min range bare lidt vs sådan en gut der nærmest auto 3b fra btn.
@rasken
Vi cbetter fordi, Villian shover AK/KK/QQ/JJ/TT/99 evt også AQ + random Ax. Med andre ord havde det nok været bedre at checkcalle fremfor at bette. så jeg er sådan lidt pas på om jeg skal calle river, hvor meget han har luft kontra nuts vs min hånd.
Du mener han shover dem preflop? Det gør han da ikke nødvendigvis. At flatte 4bets i position er da en fin option med stærke hænder. Det kunne jo være, at han kunne få et cbet ud af dit bluf eller måske få din stack, hvis du rammer floppet dårligere end ham.
Uanset hvad mener jeg i hvert fald ikke, at du får særlig meget ud af at cbette, og jeg mener ikke at c/c er any good at all. Villain kan sagtens have diverse Ax.
River er også et snapfold. Han kan sagtens have Ax, Jx eller slowplayet monster
Call river er ret søgt imo. Hvilke combos er det lige han spiller sådan her? Det giver kun mening med helt random airballs. Alt med equity er jo et easy ship på floppet hvis han mener din bluff freq er høj. Jeg vil være mere tilbøjelig til at tyre ham hvis han shipper turn.
Jeg tror desuden du overvurdere hans 3bet btn vs din UTG åbning. Tror call pre > end 4-bet. UTG vs BTN er hans 3-bet range højst sandsynligt meget polariseret. Han har nærmest aldrig lavere par og han ejer dig bare alt for ofte når du 4-better her. Jeg vil 4-bet meget air og nutted hænder UTG vs BTN. CO vs BTN giver det mere mening at have en bred valuerange. Det er ændrer det self lidt at det er 5max, det ser jeg først nu. Jeg mener dog stadig det gælder i nogen grad.
Du har så mange c/c hænder i din range, at bettet fra ham er sick spew, hvis han ikke har Aces up med en habil kicker minimum. Han kan være skrap og sætte dig på QQ (hvilket er det samme som 1010 i spottet), men jeg synes man har en generel tendens til at give villains for meget credit, de fleste non-regs spiller sgu bare deres handsker, i stedet for alt det metagame.
Hvis det er skjult brag over et hero call mod hans KQ i spar, er det vildt nok, men stadig lidt svært at forsvare imo. :)