NL100; 4way rr, actionbrag på turn!

#1| 0

Har ikke HH, men det er en hånd man ikke lige glemmer. Jeg multitabler, så ingen reads, jeg har kun spillet mod en af dem før. Jeg har været her i 15 min., og jeg har lagt mærke til, at Villain3 allerede har 3 bettet PF en gang. Da gjorde han det fra button, efter CO raiser. Jeg smider min AJs i BB btw.

Villain1 er DeadWrong, mener jeg hans nick. Kender ham som nogenlunde sane, forholdsvis tight spiller. Han er BB i hånden. 105$

Villain2 er ukendt og initial raiser fra UTG. 115$

Villain3 er også ukendt, og at sige han er LAG er måske så meget sagt, måske har han bare samlet et par gode hansker op mens jeg har været her. Han er 3 betteren fra UTG+1. 118$

Hero har 105$ og ser ned i TT.

UTG raises to 4$, UTG+1 raises to 12$, CO folds, Hero calls 12$, SB folds, BB calls 12$, UTG calls 8$.

Flop: A 8 8 (48,5$)

Checket rundt.

Turn: T (48,5$)

BB bets 35$, UTG calls 35$, UTG+1 raises to 70$, Hero ??

Jeg tænkte denne hånd i søvne i går. Jeg har aldrig været udsat for en lignende hånd.

Jeg har selv masser af input, men jeg vil gerne høre jeres mening.

24-04-2007 09:48 #2| 0

At smide kan ikke komme på tale, så kald, for at få nogle af de andre med... Jeg ved godt det lugter styrke det hele, men smider sgu aldrig!

24-04-2007 09:52 #3| 0

Enig med fluen. I spiller kun om ca 100 bbs, så vi kommer aldig væk fra den her. Og jeg folder pre flob. Kan ikke lide at calle efter til raise og et re-raise med tt.

24-04-2007 09:53 #4| 0

1:

NL100

2:

AA findes ikke da UTG flatcaller BBs raise er en Ax MEGET tit i deres range..

3:

Brækker mig i min dip og siger CAAAAAAALL...

4.

Rejser mig og og råber YIHAAAA da de viser 89s og A8 op og shipper den..

5.

Kommer aldrig fra den...

6.

Reload

7.

Jeg går snart i seng

8.

Godnat

9.

..................

10.

Lol nok hånd...

11.

ALL IN!!! Jeg kommer ikke væk selvom det STINKER MAAAX!!

12.

Reload...

13.

Fuck jeg hader at ryge på BB og setups efterhånden...

14.

Går snart i seng...

15.

Lol at du foldede bare for at sige du gjorde det, lyt ikke til de NITS ala. Hr. Kongs og Hr. MR:SICK:GOOT:RUN:AHLE

24-04-2007 11:13 #5| 0

Jeg vælger uden tvivl at skubbe her. Det drejer sig ikk om så meget ekstra i forhold til et call, så action skal vi nok få. Din hånd er så godt gemt at de ikk ser den, så ind med stakken og skrig ja tak for 4 buyins :D

24-04-2007 11:16 #6| 0

Den lugter meget af AA

24-04-2007 11:33 #7| 0

Har lige snakket med ham på msn, her kommer, hvad jeg skrev.

hey

som oftest er du nede pre og skal ud at ramme

jeg mener ikke, du har odds til dit pre-flop call

Desuden giver et cold call af et raise og et 3-bet ret meget info

som oftest er det: AA/KK, AK

du har så TT.

Men jeg synes, du laver en fejl pre. Hvis han 3-better light, og du kun caller, er der så mange kort på floppet, der er grimme. Det eneste positive er, at du er på knappen. Den kunne ikke calles, hvis du havde været oop resten af hånden.
Hvis du føler, du er foran, så 4-bet -
Du tager meget ofte potten ned, da du viser max styrke.

Jeg synes, du enten skal fold/raise pre.

hvad gør du på: A x x bord?
9- high board?
J eller Q-high bord?

Men jeg synes, din eneste fejl ligger pre

det er ret tought mht Fold/Call turn

En kan have AT eller AK, A8 bør udelukkes, men 78/89 er mulig

Hvis siger, begge villains range er AK, AT, 78, 89, er du jo way inn front

Men jeg kan godt se, det er et svært call - og havde du T8 i hånden, skulle du nok folde - men jeg ved ikke, om jeg havde gjort det.

G'morn

24-04-2007 11:45 #8| 0

@Alex

Det kan godt være utg ikke har AA, men jeg ville frygt langt mere, at utg+1 sad med AA

Kan ikke rigtigt se han kan sidde med andet... hvad skulle han ellers raise til 70 med efter at der er et turn raise og et call foran ham?

A10 og A8 er svært at se han sidder med, da han skal være meget lag for at reraise dem fra utg+1 preflop..

Men derfra og så til at folde.... :-)

24-04-2007 11:58 #9| 0

@North

Nu må du blive enig med dig selv? Raise eller fold?

24-04-2007 12:01 #10| 0

@Alex

Teorien siger fold, men hånden er så flot at den er svær at smide..

Ergo... henter brækspanden og síger call

24-04-2007 12:02 #11| 0

Du er meget forvirret...

Hvis den siger fold, jamen så folder vi da bare... Easy....

MEN

Det er NL100 ergo jeg kommer aldrig fra den med 100bb

24-04-2007 12:04 #12| 0

Også derfor jeg ender med et call når det kun er nl100, og potten er så stor, og det er kun AA der slår dig (88 ville være sick)

24-04-2007 15:18 #14| 0

Flatcall, rest any non A/8 river.

Som en anden også skriver, så har du et fold preflop, et let fold endda imo.

Mickey

24-04-2007 15:18 #13| 0

UTG+1 har rigtig, rigtig ofte AA her.
Prøv at se hans linie - han reraiser preflop til 12, får ikke mulighed for at reraise den pot der pludselig bliver multiway.
Flopper nut hus, checker da der sandsynligvis ikke er andre der har ramt noget på dette flop. Clicker efter to spillere (!!) da der kommer action på turn.

I virkeligheden slipper jeg aldrig væk fra den med 100xBB, fordi jeg ville ærgre mig så meget når de viser deres donkede hænder op. Men jeg ville ikke være overrasket hvis vi trak til en out.

24-04-2007 19:01 #15| 0

Selvom du ofte er crushed, f.eks. 2/3 gange, er det jo stadig +EV at få pengene ind, især hvis du kan lokke villain1 og villain2 med.

24-04-2007 22:28 #16| 0
OP

Der er vist ikke flere input til denne hånd.

PF mener jeg er marginalt, men et fold kan være at foretrække. Jeg skal ikke helt kunne sige det, men imo virkede det i situationen som en hånd der var for stærk til at smide, og for svag til at reraise med.

På turn bliver den jo rigtig, rigtig klam. Og mærkelig. I det hele taget en unik og meget speciel hånd, ikke noget man udsættes for hver dag.

Nuvel, smide den kunne jeg i hvert fald ikke. Hverken BB eller UTG har AA, men omvendt tror jeg ikke der er nogen der hverken bluffer eller caller uden at have noget rimelig godt. Og hvis den statement hold, så er jeg foran, rigtig langt foran.

Jeg valgte at skubbe med det argument, at UTG+1, den klamme turnraiser må have været en bandit PF, med noget 8x. De to andre var jeg ikke i tvivl om måtte have Ax.

Jeg rester, BB skubber, UTG rester såmænd også, tilbage til UTG+1, banditten. Han tænker og han tænker, jeg knytter næven. Yes, den er min! Call, med 4 sekunder igen. 88. Han har 88, og floppet QUADS (!!!!!!!!!) BB og UTG vender AK begge to. River er blank.

4xx$ pot triller væk. Jeg blev slowrolled. OMFG, jeg blev slowrolled. Jeg blev owned. NH WP STFU YOU FKING MUPPET, FU and finally, SICK SICK SICK SICK SICK SICK SETUP!!!!!!!!!!!!!

Det hjalp faktisk lidt.

Tak for hjælpen, håber I har haft en god dag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar