Hello!
Første gang mod villian, vi har siddet sammen i 155 hænder. De er sådan set alle nogen nitter, så spiller frisk til! Muligt Villian er ved at være træt af mig! Så tager flop af pga dybde, og villians mulige svage 3bet holding!
$0.50/$1 - No Limit Hold'em - 18:27:27 ET - 2009/08/26
Seat 1: STTACKEM BIG ($100)
Seat 2: XtraBran ($107.10)
Seat 3: STEFFEN244 ($102)
Seat 4: Hero ($213.90) - 27/23/3 3bet% 10
Seat 5: laced52 ($101.90)
Seat 6: wiggy1182 ($165.55) - 18/15/3.3 - 3bet% 5
STTACKEM BIG posts the small blind of $0.50
XtraBran posts the big blind of $1
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 5♠ 3♠
STEFFEN244 folds
Hero raises to $3.50
laced52 folds
wiggy1182 has 15 seconds left to act
wiggy1182 raises to $12
STTACKEM BIG folds
XtraBran folds
Hero calls $8.50
*** FLOP *** K♠ 8♦ Q♠ - 25.5$
Hero checks
wiggy1182 bets $16
Hero calls $16
*** TURN *** K♠ 8♦ Q♠ A♠ - KLONK - 57.5$
Hero checks
wiggy1182 bets $32
Hero calls $32
*** RIVER *** K♠ 8♦ Q♠ A♠ 5♥ - 121.5$
Hero checks
wiggy1182 bets $105.55, and is all in
Hero calls $105.55
Tanker
Egentlig var planen egentlig at C/R et hvert flop, jeg fik en bette bid af.. Men det blev da en helt anden linie!!!
Kommentar?
SiFFer
Nl100 - 5-3s i forsvar oop 165bb!
Som spillet raise turn. Boardet må formodes at ramme villains 3-bet range godt, og du kan ligeså godt få pengene ind på turn og undgå at en klam ♠ rammer hans ene ♠ eller dræber action såfremt han ikke har nogen.
53s OOP i en reraised pot ?? I position kan jeg måske lige acceptere det når vi er 160bb dybe...
Som spillet tror jeg faktisk jeg foretrækker et CRAI på turn -- jeg tror ikke han bluffer turn så tit. Men når når du checker turn skal du også checke river, så bortset fra preflop: nh wp!
Jørn
Er også langt mest på CRAI turn.
Du vil ikke lade ham ramme spar/paired board - og han slipper alligevel ikke sets/to par/par + ♠ mv.
Er heller ikke så stor fan af et call m 35s i 3bettet oop - uanset stacksizes...
Klart check-raise på turn af 3 grunde:
- Value fra villain, da hans range rammer ret godt.
- Undgå en klam spar på river
- Holde linjen. Hvis du ellers caller med trash i reraised pots, er det nok her på turn du skal tage potten ned mod villain, dvs. hvis du her havde bettet når det ville være et bluff, burde du også bette med denne made hand.
Ubeskriveligt dårligt preflop, ren spew. Men du finder du vel aldrig ud af fordi du runner som en gud her ;)
Du tar obv ikke flops af med 5 høj OOP hvis du mener hans range er bred. CR flop er fint her, de eneste ting der kan komme tilbage er alligevel hænder du kan være ualmindeligt sløjt inde mod, og check call OOP med 5 høje FDs er nok ikke den helt store moneymaker, men som sagt, runner du som Zeus og solguden kombineret, så kan man vel det meste, ik?
Fold eller 4bet bluff pre, CR bedst på flop, resten lidt meh. Som folk er inde på er det rigtig mange hænder han checker bag på river, så du skal klart ind på turn, vi skal ha skillinger ind inden han kan få lov at checke bagved. Det eneste der vber her er setups vi er inde mod alligevel, eller helt amok syge bluffs, men ok hvis han ved du peeler 53s OOP til 3bets, skyder han nok lidt light!
haha fedt at bliver jordet fuldstændigt:) Men velfortjent vel!
REVERSE!
Er det heller ikke:) Men jeg tager det til mig, selvom jeg stadig er lidt uforstående over for at pf er så slemt. Men turn er vil jeg også 99/100 C/R, men nu var hånden så fucked op at jeg kørte den helt ud!
Men tak for hjælpen!
SiFFer
@ Joonas, Thyssen
Jeg er obv helt enig angående PF - mit spørgsmål er, hvilke hænder tager I flop af med i den pågældende situation?
Well forstår så ikke hvordan du ikke kan se preflop er slemt, sæt 53s op mod en bred hand range i pokerstove? Prøv så derefter at regn scenarierne ud, du flopper obv af helvedes til 95% af tiden, og vil altså mene du har så gigant stor en edge på din loose modstander, du at skyder ham af en milliard forskellige boards, med oop floats, checkraises, og hvad ved jeg? :) Det er ikke realistisk.
@ManCini
Jeg spiller relativt straight forward mod sådan en type. Jeg 4bet folder meget lidt trash, 4better kommer ind med QQ+ vil jeg tro, og ellers caller jeg sikkert med noget JTs, KQs agtigt noget. Fold nogen gange. OOP i blind battles mod en løs kompetent modstander i 3bettede pots? Det bliver aldrig nogensinde en stor moneymaker alligevel, også derfor jeg er helt med Thyssen ang at spille rigtig stramt i det spot, folk outleveler sig selv for tit.