NL100 5-max

#1| 0

Det bliver fra toppen af hovedet denne her da boss' HH ikke virker i øjeblikket.

første hånd:

villian har været på kanten til maniac og overbetter ofte potterne og han er set lave nogle mærkelige moves, men er det nok til et call på turn?
eff. stacks er ca 140$

HERO sidder på knappen og får 5 6
UTG/vildand limper som han så ofte gør
UTG+1 limper også og hero limper med (havde raiset 95% af mine spilbar hænder før det, så jeg mixer lidt).
SB folder og BB checker.

flop: A 2 9 (pot: 4.50$)
BB checker og vildand better 2$ som HERO kalder som den eneste.

Turn: 8 (pot: 8.50$)
Vildand better 12$, HERO raiser til 38$, vildand smækker stacken i hovedet på mig. HERO skal kalde ca 100$ ??????

Hånd 2
Ny vildand i samme sæde.
Han virker sane men har ikke siddet med så længe.

Hero i BB, vildand på knappen.

HERO får 4 10

UTG limper, knappen limper, SB folder og HERO checker.

Flop: A 2 3 (pot: 3.50$)
Hero better 3$, UTG folder og vildand/knap kalder.

Turn: 9 (pot: 9.50$)
Hero better 8$, Vildand kalder.

River: J
Hero checker, vildand better 20$, HERO raiser til 75$ og vildand smækker stacken i ansigtet på mig efter at have brugt 9/10 af sin tænke-tid, jeg skal kalde 35$ mere.

Hvad siger i?

Der er sikkert skønhedsfejl da jeg har spillet rigtigt meget FL på det seneste..

20-07-2007 09:51 #2| 0

Hånd 2 giver sig selv, den skal du calle, du får simpelthen for gode odds.

Hånd 1 er dog mere tricky og kommer nok meget an på din gut-feeling, men mod en vallian som tangerer til maniac, så tror jeg det bliver et crying call....

Mvh Slot

20-07-2007 10:09 #3| 0

Hånd 1

Hmm ender nok med at folde medmindre han er helt væk. Raise PF og raise floppet.

Hånd 2

Call selvfølgelig. Jeg stikker bare selv ud på river, jeg kan overhovedet ikke lide dit C/R, det kan måske fungere hvis han er overdrevet aggro. Hvad er dine egne tanker omkring det? Virkeligt dårligt spot at C/R'e river.

Fejlen ligger her: "Ny vildand i samme sæde.
Han virker sane men har ikke siddet med så længe."

Du har ingen specifikke reads på ham, så derfor skal du bare stikke ud da folk ofte vil checke bag med hænder der måske ville calle et bet, desuden får du næsten kun action fra hænder der slår dig.

20-07-2007 17:49 #4| 0

Enig med hardkare - Udover jeg snapcaller i hånd 1 mod denne type Villain.

Det er så sjældent at de leader draws, og det er endnu mere sjældent at de overbetter potten når de rammer - Jeg tror du ser scared 1 eller 2 par/set her næsten hver eneste gang.

Mickey

25-07-2007 03:19 #5| 0

Tak for svarene, i kan lige få resultaterne..

Hånd 1, jeg kalder og vildand viser AJ uden

Hånd 2, jeg kan selvfølgelig ikke folde til 35$ mere og vildand viser stonecold nuts K8

25-07-2007 03:24 #6| 0

hånd 2.. ny vildand i samme sæde, så er hånd 1 hvis os afsløret.

25-07-2007 03:25 #7| 0

Bare lige en kommentar til hånd 1. Hvad er din generelle holding når du flopper/turner en meget lav flush? Og bliver reraiset. Du kommer jo ud for den slags mange gange i fremtiden. Uden reads vel og mærke.
Kører du den i bund uanset hvad?

25-07-2007 03:27 #8| 0

Checker du den ned eller caller et raise giver du ham i grunden et gratis kort. Alt andet end lige er en lav flush ikke særlig stærk.
Man må formode at de fleste ikke reraiser med andet end en flush eller et stærkt flushtræk. I position vel at mærke.

25-07-2007 04:18 #9| 0

Hånd 1 kan jeg godt lide et raise på floppet. Som spillet ser det fint ud på turn, og du har et call af hans skub pga. dit read.

Hånd 2 er fin bortset fra dit river cr, som er rigtig skidt. Overvej hans handrange som hånden er spillet, og overvej, om du virkelig vil have 110 bbs ind på river i en unraised pot, hvor bettingen skal gå check, bet, cr, skub. Du får stort set kun action af en bedre flush, og desuden lader du ham checke bag med en masse hænder, der kan calle et bet, men checker bag eller hænder, der better svagt for value og folder til dit cr.

25-07-2007 10:57 #10| 0

caller begge hænde insta...........

Snoogs

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar