Ingen reads
Hero har spillet ca 33/14/4, men jeg husker ikke lige hvor mange hænder villain har siddet ved bordet (men det er nok et par orbits han har været der).
Game # 469800516 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 - Table "Guipuzcoa"
Players(max 6):
boboboy (EUR 357.94 in seat 1)
NWlakAlone (EUR 93.50 in seat 2)
Razga13 (EUR 102.70 in seat 3)
kpe65 (EUR 91.75 in seat 4)
mega-aalio (EUR 102.00 in seat 5)
mathias (EUR 93.00 in seat 6)
Dealer: kpe65
Small Blind: mega-aalio (0.50)
Big Blind: mathias (1.00)
Razga13 was dealt: 6♣ - 6♦
boboboy Fold
NWlakAlone Raise (3.00)
Razga13 Call (3.00)
kpe65 Call (3.00)
mega-aalio Fold
mathias Fold
Flop 3♥ - 5♦ - 4♠
NWlakAlone Bet (5.00)
Razga13 Raise (15.00)
kpe65 Fold
NWlakAlone Call (10.00)
Turn 3♥ - 5♦ - 4♠ - 6♠
NWlakAlone Check
Razga13 Bet (25.00)
NWlakAlone Call (25.00)
River 3♥ - 5♦ - 4♠ - 6♠ - 8♠
NWlakAlone Check
Razga13 Check
Flopraise ok?
Skal river valuebettes?
NL100 66 flopper OESD
Fint spillet imo.
Kan aldrig se mig selv bette river her. I mean, hvilke hænder skal betale dig af? Synes villains spil lugter af et mellem overpar, 99 eller TT. Spørgsmålet er, om to par kalder her? Hvad med et lavere set?
Et bet på dette board på river, lugter jo grumt af styrke, og tror ikke du bliver kaldt af hænder, vi slår.
Jeg checker river.
Fint spillet - jeg kan dog sagtens finde på at smide et lille gay-malke-bet ud på river, en 20 dollars or so.
Flopraiset er for lavt.
Jeg tror normalt jeg checker turn bagved, men det kan godt være, det er fornuftigt på NL100 at byde hér.
- AB
@Asger_b
Jeg tror, at den er god nok med at byde turn på dette niveau. Hvorfor skal man ikke gøre det på højere niveau?. Vil et overpair ikke betale reraiset på floppet?
Edit (ekstra spørgsmål)
Vil du i så fald byde på river, eller vil du også checke her?
Det ser fint ud.
Jeg checker også River her, du vil kun få call's af en bedre hånd.
Mvh. MoPe
@Casper: Der ligger 4 til en straight, og der vil derfor sjældent være nogen, der giver aktion til et udstik her - uden en straight, eller et rigtig godt draw (dvs. farve med gutter til højere straight, or so). På NL100 betragter folk ofte en som mere utråværdig, og de bliver lettere forblindet af ellers flotte holdings.
Jeg tror som regel, jeg ville fravælge et udstik på river.
- AB