NL100 6max
Villain spiller 23/18-4,5 3better 8,5% fold to 3bet 50% men har kun 95 hands. Villain ser mig nit'ish 14/11-5, jeg har åbnet skrald et par gange hvor Villain har 3bettet som jeg folder til hvilket er den eneste dynamik mellem os.
Seat 1: F ($100.00 in chips)
Seat 3: J ($111.02 in chips) DEALER
Seat 5: Hero ($191.08 in chips)
Seat 6: B ($40.33 in chips)
Seat 8: Villain ($101.50 in chips)
Seat 10: r ($100.90 in chips)
Hero: Post SB $0.50
B : Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Hero[♣K ♦K]
Villain: Raise (NF) $4.00
r: Fold
F: Fold
J: Fold
Hero: Raise (NF) $14.00
B: Fold
Villain: Call $10.00
*** FLOP *** [♦6 ♣6 ♣10] pot 29BB
Hero: Bet $20.00
Villain: Call $20.00
*** TURN *** [♣7] pot 69BB
Hvilke tanker gør I jer og hvad er jeres move?
NL100 6max 3bettet KK OOP
Synes egentlig villain ligner et PP, og derfor måske en lidt farlig turn..
Jeg tænker han raiser preflop og snapper dit 3bet med noget ala 55-TT / måske JJ og AQ-AJ, da han folder 50% til 3-bet, kan jeg ikke rigtig se ham calle andre hænder.. Måske noget KQs
Ihvertfald skyder jeg igen - kommer han over toppen er jeg meget i tvivl, men kommer nok til midten.
Hvis du bare ikke har planer om at folde på noget tidspunkt, skal det nok gå fint:-) Så vidt jeg kan se, har villain ca. 65 tilbage, så jeg shover bare.
@sNABELA
Ingen grund til at være i tvivl om noget, skillingerne skal bare til midten på den ene eller anden måde.
Som std. shover jeg også bare her.
Du kommer til midten her HVER gang. Evt. byd en smule mere på floppet, når det er draw-heavy. Så undgår du ofte de semi-klamme spots, som du aldrig spiller fra + Villains fiskeri med draws bliver MEGET uprofitabelt.
MVH Skod
@sNABELA
Tror ikke du skal lægge så meget i fold to 3bet% da det kun er over 95 hænder.
Jeg kommer til midten her hver gang no doubt, tænkte bare på om nogen prøver at CRAI turn for at få mere fra 77-QQ evt en floatende AK/AQ som evt turner flush draw, leader smallish to induce eller simple shove?
Men jeg kan se der er enighed om vi bare skal ind no tricky business :)
Jeg får ikke kigget på Villains stack og får lavet et lidt åndsvagt bet :o
Hero: Bet $49.00
Villain: Fold
*** SUMMARY ***
Total pot $115.00 Rake $3.00
Hero: wins $115.00