NL100 6max, 99sæt + grim turn card

#1| 0

Read: Villian elsker at gay raise pre flop og jeg ser ham som en heldig fisk som har ramt et par gode hænder mod mig hvor jeg har været nødt til at betale ham af (2 par mod to større par og straight mod runner runner flush). Hero sidder med 150BB, villian dækker.

Får 9,9 på knappen og raiser 4BB, villian caller som den eneste fra BB.

Flop: K, 9, 5

Villian: check
Hero: bet 6BB
Villian: call

Turn: 4

Villian: check
Hero: bet 10BB
Villian: raise til 22BB
Hero: call

River: 2

Villian: bet 70BB
Hero: fold

Kommentarer til turnspillet? Jeg ved ikke helt i de situationer om det er bedst at checke turnen bagved for ikke at blive raised ud af potten af en flush eller et bluff eller om den skal bettes.

24-12-2006 16:44 #2| 0

Jeg spiller den tit som dig. Og jeg synes turn er helt rigtigt spillet. Dog vil jeg mange gange checke floppet bagved, for at sætte en fælde. Heads up og i position er jeg ikke så bange for at give frikort til et usandsynligt farvetræk.

24-12-2006 17:00 #3| 0

bet mere på flop og 2/3 bet på turn, efter hans raise så må dit read på ham jo afgøre hvad han har.. har du set ham lave det her næsten min. raise før?, men ja call er nok fint..

river er jo også readbetinget her uden reads folder jeg.. men nu siger du han er donk du må vide hvad hans potoverbets før har betydet.. jeg caller nok

25-12-2006 00:12 #4| 0

@Johnson12

Jeg forstår ikke hvorfor du vil bette mere på floppet, vi vil have modstanderen til at lave fejl, og hvorfor vil du bette så meget ud på turn, hvad gør du hvis du bliver reraised stort? fold?

@Hala

Jeg spiller den ofte som du gør, og folder uden reads på riveren.. Men turn kan sagtens checkes bagved.. Svært at afgøre når vi ikke har nogen reads på skurken..

25-12-2006 00:20 #5| 0

@ Neozy

Nu lave han vel ikke rigtig fejl ved at calle 6 BB når han efter min tælling vinder 37 BB ved det

25-12-2006 00:23 #6| 0

Check turn ca. 0 af 100 gange
Check floppet ca. -1 af 100 gange
Bet mere på turn

25-12-2006 00:31 #7| 0

FLOP:
fordi der ligger 9BB i potten så gider jeg ikke bette 6 BB så better jeg 9BB så laver
han en større fejl om man vil hvis jeg skal skrive det på den måde du stille det op.

TURN:
better mere på turn fordi nu ligger der 23BB og han better 10BB det er IMO opinion for svagt og synes ærlig talt ikke det er godt. jeg better nærmere 18-19BB for at beskytte hånden mere. Måske ser villain bare hero som svag og vil raise ham ud af potten.

RIVER:

Der ligger nu hvad omkring 73BB og ja hånden er ikke spillet optimalt og det er sku lidt hip som hap om den skal calles. Kommer an på dit read som du forhåbentligt har et eller andet af. Jeg caller her. Sjældent de her fisk som du betegner ham better fuldt pot, de better gerne en halv pot og lignende for at være sikker på du caller.

28-12-2006 04:05 #8| 0

@johnson12

Better du fuld pot på alle flops når du kommer HU med en villain hvor du er i position???

Og pot (næsten pot) better du alle turn card når det eneste flop draw pludselig rammer og du har en hånd med redraws til dette draw??? Hvilke hænder som vi kan slå er det du forventer at få betaling fra?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar