Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt fra de forskellige og hvad jeres riverplan er såfremt vi rammer nutflush, spiker en 9 eller et A, river er blank. Derudover, hvad gør i, hvis bliver raiset på turn? Se gerne bort fra at modstanderen er shortstack.
$100 NL Texas Hold'em - Saturday, December 23, 07:48:26 ET 2006
Table Table 126700 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Begva ( $195.37 )
Seat 6: FlipDaCoin ( $55.06 )
Seat 4: iCleanYou ( $100 )
Seat 3: ritchi777 ( $68 )
Seat 5: leverera ( $86.85 )
Seat 1: DPUKING ( $60.68 )
FlipDaCoin posts small blind [$0.50].
DPUKING posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to iCleanYou [ 9♦ A♦ ]
Begva folds
ritchi777 folds
iCleanYou raises [$4]
leverera folds
FlipDaCoin folds
DPUKING calls [$3]
** Dealing Flop ** [ 9♠, K♦, 6♦ ]
DPUKING checks
iCleanYou bets [$6]
DPUKING calls [$6]
** Dealing Turn ** [ A♣ ]
DPUKING checks
iCleanYou bets [$14]
DPUKING calls [$14]
Rettet: havde glemt mit turn spørgsmål
ChrisJ
NL100 6max, A9s twopair+draw
Lækker hånd!
Hvis vi antager, at Villian har fuld stak, så gør jeg følgende.
1: Flushen rammer, potten er 48,5$. Jeg stikker et valuebet på 30$, og håber på, at jeg får en raise smidt i hovedet. Din hånd er fint skjult, mens Villian evt kan bruge dette "scarecard" til at raise, måske for bluff, måske for value.
2: Fylder vi op, skal der selvf bare valuebettes på 30$, eller raises hvis Villian better. I den givne situation, kan jeg godt finde på at sige 20$, nu hvor Villian ikke har max buy in.
Hvis Villian raiser, så tror jeg sq jeg skubber, da han ikke har mange penge tilbage. Vi comitter os for meget med et call, så bare ind med stakken. Er I lidt mere dybe er et call at foretrække. Havde i øvrigt en lignende hånd tidligere, kan lige finde linket til dig. Måske kunne du få noget ud af den tråd.
EDIT: Kan desværre ikke finde tråden, Chris, det var ellers en rigtig god diskussion vi havde gang i!
esset completer ingen draws, så jeg vil hellere end gerne ha alle mine mønter til midten på turn - Ja floppet sågar.
Min plan på river er såre simpel - valuebet ligegyldigt hvad kort der falder, pånær en K.
Mickey
Jeg vil tit overbette turn her. Mit håb er på den måde at få alle skillingerne til midten, hvis farven rammer i billetten. Hvis han folder, var han nok alligevel så svag, at du ikke mister meget value. Og jeg kan godt lide at sætte mig i respekt med nogle voksne udstik på velvalgte tidspunkter. Hvis du vinder uden showdown, vil din modstander uværgeligt spørge sig selv om han lige blev rundspillet, og så er du sat godt op til at få mere action fremover.
Jeg mener, at folk generelt valuebetter for meget. Jeg er tilhænger af at minde bordet om, at de potentielt spiller for *hele* stakken, fx hvis de begynder at floate mig.