Villian er 48/24/1.8 over 160 hænder, med check raise flop 0% og 3 bet flop 0 %. Vi har spiller 6-7 hænder, hvor jeg er startet meget aggresivt og taget de fleste ned. Han har ikke vist ret meget modstand og generelt er han på den passive side.
Seat 5: Hero ($96.65)
Seat 8: hugovaskez ($82.60)
hugovaskez posts small blind ($0.50)
Hero posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [9♠, A♥]
hugovaskez calls $0.50
Hero raises $2 to $3
hugovaskez calls $2
--- Dealing flop [A♦, 2♦, 2♠] pot ~5,5
Hero bets $4
hugovaskez raises $8 to $8
Hero calls $4
--- Dealing turn [9♦] pot ~ 21
Hero checks
hugovaskez bets $71.60 [all in]
Nogle der kalder her? vil ikke mene han er typen der vil check raise et flushdraw. Men igen tror ikke han check raiser et es heller... så er der kun en 2'er tilbage... Hvad er Pn's mening?
Stevens
Nl100 6max blevet til headsup
Er de 160 hænder alle fra HU?
Umiddelbart er der ikke så mange 2ere i hans range og hvis du mener han ikke er typen der raiser FD (hvilket egentlig er meget normalt HU), så er det jo et call. Tror heller ikke han ville spille en flush på den måde. Tror mere han vil beskytte mod endnu en ♦ med Ax. På den anden side har du ofret 11$ og kan nemt komme fra hånden, så vent og find et bedre spot. Han skal nok donere dig sine penge med den måde at spille på.
De hænder er fra 6max. Det er et 6max bord som blev headsup, spillede ham fordi han var fisk. Tror bare ikke han tilpasser sig meget til headsup.
Ok, så er det nok bare et fold. Vent på et bedre spot.
Jeg snapper sgu her..
Det der giver ingen mening, kan kun se ham spasse sådan her ud med en 2'er, men dem er der ikke mange af i hans range..
En mand der spiller 48% af sine hænder kan da have jævnt mange 2'ere i sin range. Hvis han laver et eller andet dumt move her med en hånd du slår, så får du helt sikkert et bedre spot igen til at tage hans penge senere i matchen...
Snapcall, slet ikke close, og helt sikkert ingenting at analysere. Han er jo retarded nok til at gøre det her med any A og diverse retardede ting.
"Fold og vent på et bedre spot"
Øøøh.. vi har top to mod en mega spewer i en reraised? Hvor godt skal du ha det? Overbet eller ikke, er det her et super saftigt spot.
Snap snap snap, som joonas, villain gør måske det her med en 2'er 1/20, ergo kan du selv regne ud om det er et +EV-call :P
Jeg vil gerne se hans 3-bet%.
Det skydes jeg vil vide hvilke esser vi kan forvente han har i sin range.
Hvis vi kan regne med han 3-better AK-AJ, så mener jeg også det er et fold mod ham her, da han så har 0 hands i sin range vi slår, med undtagelse af absolut skæg, og det siger OP jo han ikke laver.
Jeg tror sagtens villain kunne dukke op med AJ-AK her, og naturligvis den mindre sandsynlige A9.
Men villain har altså valgt et pivelendigt bluffspot, hvilket jo nok desværre betyder han har den skide 2'er relativt ofte.
Det er nok mest i teorien jeg folder dog. Tror ikke på jeg ville kunne gøre det :)
MVH Skod
Er jeg den eneste der ville teste ham med 3-bet på floppet?
På det givne limit er det næsten umligt at sætte en nøjagtig range op for villian, men ville mene at en 2´er er usandsynlig. Dog er flushtrækket rimelig obs. Mener det er et easy fold, hvis du ikke har set ham spasse ud tidligere.
@joonas
Netop sådan en modstander laver sådanne ting når de HAR den.
Jeg mener uden problemer, vi kan folde og finde bedre spots end det her, hvor vi kun slår bluffs og Ax.