Villain har lige sat sig ved bordet, og effektive stacks er derfor $100.
Dealt to Hero: K♠ K♣
UTG calls $1, Villain (MP) calls $1, CO calls $1, Hero raises to $7, UTG folds, Villain calls $6, CO folds.
Flop: T♥ 9♠ 3♥ ($16)
Villain checks, Hero bets $14, Villain calls $14.
Turn: 4♥ ($44)
Villain checks, Hero bets $33, Villain calls $33.
River: 5♣ ($110)
Villain checks, Hero ???
First off, hvem checker turn bagved her (både for pot control, men også pga. flushen)? Jeg overvejede det, men følte at jeg ville give alt for mange draws gratis kort i denne situation - om det så er straight draw, any pair hand, any hand with a ♥, etc.
Da han blot caller turn bettet, har jeg svært ved at se at jeg ikke har ham slået da riveren er forholdsvis blank. MEN, det betyder jo ikke at vi altid fyrer afsted, da de eneste hænder der caller os på riveren uden at have os slået, er top pair med en rimelig kicker, eller måske en underligt spillet JJ. Desuden vil ethvert bet på riveren være et push da Villain på dette tidspunkt har under $50 tilbage. Kunne han sidde med TTP her, eller en slowplayet flush? Hvem skubber her, og hvem checker den bare ned?
NL100 6-max: KK value push?
12-02-2007 22:39
#1|
0
12-02-2007 22:57
#4|
0
nu når man ser ham checke på river som jeg i dette tilfælde ser som at han er svag synes jeg det var fint...
men det gør han jo ikke altid og du kan sagtens få et allin i hovedet her på turn... jeg skifter nok imellem at skyde turn og checke... skyder nok turn 7/10 gange her.. kommer lidt an på hvad jeg føler villain er ude i her.. hvor hurtigt han callede mit bet på flop og hvor hurtigt han checker turn fx.
et skud er helt fint på turn
13-02-2007 06:34
#7|
0
Turnbettet er ikke altid rart at foretage, men på de her takster hvor der bliver betalt i bund med alt muligt forskelligt, foretrækker jeg et bet.
Som hånden er forløbet, skal river selvfølgelig skubbes. Du skal nok få betaling fra en hel masse flere hænder, end du lige regner med.
- AB
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!