Hero er ny ved bordet, og Villain er ukendt.
Party, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
SB: $183.67 (183.7 bb)
Hero (UTG): $100 (100 bb)
CO: $130.01 (130 bb)
BB: $100 (100 bb)
BTN: $147.63 (147.6 bb)
MP: $95.46 (95.5 bb)
Preflop: Hero is UTG with 7 7
Hero raises to $3, 3 folds, SB calls $2.50, BB folds
Flop: ($7) 4 6 3 (2 players)
SB checks, Hero bets $4.98, SB calls $4.98
Turn: ($16.96) 5 (2 players)
SB checks, Hero bets $12.09, SB calls $12.09
River: ($41.14) 3 (2 players)
SB checks, Hero? Checks?
NL$100 6-max | Riverbeslutning
Jeg better 25$. Tror der er mange unknowns (i hvert fald hvis du selv er reg og kender en del, for så er chancen for at unknown er en fisk ret stor), der caller med 6x, 77-TT, 3x og random 2x. Mange af de hænder, der har dig slået, ville have raiset flop eller turn.
Jeg better også de her 24-26$ på river for ren value!
Han kan sagtens sidde med 88/99 og calle dit A-høj bluff af. :)
b/f 10ish
Jeg er lidt splittet.
Mod en god spiller hælder jeg mest til at checke back, men mod en ukendt bliver vi nødt til at tage højde for WTF-faktoren og valuebette lidt lightere.
Det bliver nok sjældent en stor fejl at bette men det kan potentielt være en temmelig stor fejl at checke back hvis vi senere finder ud af, at han nok ville have kaldt med 6x, 5x, 3x etc. i yderste tilfælde.
Jeg skulle måske lige have nævnt, at Villain er multitabling/regular, så helt væk er han sandsynligvis ikke. Lad os antage at han er sane.
River: ($41.14) 3 (2 players)
SB checks, Hero bets $25, SB raises to $138,63
Jeg kan ikke finde ud af om jeg er farvet af resultatet, men set i bakspejlet, så hælder jeg mest til nico18's linie. Er dog stadig usikker.
Hvis jeg ved at han er multitabling, vil jeg antage at han er decent og hælder derfor som sagt til at checke back.
Det kunne også være interessant med timingtells, da det nok er et spot hvor jeg kan hælde til det ene eller andet baseret på hans timing.
Btw så folder jeg river. Vi er i bunden af vores valuebetrange og det er ikke et spot vi valuebetter light i, så din range er foholdsvis polariseret, hvilket burde gøre ham mindre tilbøjelig til at bluffraise da de hænder han gøre det med, vil være hænder som 88, 99, TT og der er ikke pissemange af dem. Desuden har vi har 33, 44, 55, 66 og en god sjat flushes i vores range afhængig af hvor løst du raiser PF.
Jeg vil altid mene man skal b/f på sådan et spot.
man mister for meget value ved at checke tilbage på de her spots. i de fleste tilfælde har du ham slået her.
vil nok bette omkring 17 her for small value.
@SørenSnegl: Du spørger til timing tells.
Er de ikke nærmest ikke eksisterende, hvis modstanderen multitabler?
@ Valuebetters
Hvor mange bluffs har i på river?
Hvor ofte c-better i A high på et 4,6,3 monotone board mod et SB call?
Hvor ofte value better i light på denne river?
Det er fint at check river når vi har bunden af vores valuebet range og
vi ikke kan/vil kalde et shove.
Bare fordi vi ofte har den bedste hånd, har vi ikke nødvendigvis et nobrain
valuebet.