NL100, 75s rammer trips imod villain paa tilt?
Jeg har ikke spillet mere end et par dages poker de sidste par maaneder og har startet en ny PT3 database, saa mine reads er ikke super. Villain virker dog som en regular og spiller 22/18 over 240 haender. Jeg vandt hans stack for et par orbits siden fordi jeg ikke kunne folde KK paa et A high board I en rr pot imod AJ, men jeg ramte en K paa river. Villain er derfor maaske lidt tiltet.
Seat 1: DahakaTT (114.35)
Seat 3: rib66 (214.20)
mauer5 posts the small blind of 0.50
rib66 posts the big blind of 1.00
DahakaTT is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh 7♥ 5♥
ULundberg folds
Uffefh raises 3.50
DahakaTT calls 3.50
mauer5 folds
rib66 calls 3.50
*** FLOP *** J♣ 7♦ 6♣ Stack 11
rib66 checks
Uffefh bets 8.25
DahakaTT calls 8.25
rib66 folds
*** TURN *** J♣ 7♦ 6♣ 7♠ Stack 27
Uffefh bets 20.62
DahakaTT calls 20.62
*** RIVER *** J♣ 7♦ 6♣ 7♠ 3♣ Stack 68
Aktuelle stacks ca 80
Mit move?
NL100, 75 turner trips og river completer farve
c/c
@ HjerterKonge
Tror godt du kan regne med, at en tiltet Villains betting-range er mere tight, end hans calling-range er.
@ OP
Synes ofte at tiltede Villains (regulars in particular) har tendens til at finde syge herocalls frem, eller mega spewy moves. Derfor kan jeg ikke helt finde ud af, om det er bedst at byde 25-28ish og så snappe et all-in, eller om det er bedst bare at skyde stakken ind, fordi han bare er så tiltet, at han tænker "88 ER GOD HER! SHIP IT!".
OMG @ Yarx og u - få dog lige nogle argumenter på.
@OP
Er det 2,3,4,5 eller 6 handed? Hvilken position sidder du i?
kan ikke rigtig komme nærmere end at det er enten b/f eller c/f. Det er jo ret indlysende hvorfor det er det ene eller det andet. Hvis du mener at du får value fra Jx eller dårligere så b/f, da han kun shover hænder vi taber til. Hvis du ikke mener at du får value fra Jx, så c/f da villain kun better en flush eller bedre (dog usandsynligt at han har noget der er bedre end en flush).
@uffefh
Det er en meget mangelfuld HH du har fået smidt op her..
Men c/c behøver ikke være skidt her(hvis vi antager han er semitiltet), enten det eller skub..
Hvor tit shover villain en flush på et parret board som vi har leadet hele vejen hvis vi better 20$ f.eks?
Jeg b/c omkring 23 for at få villain til at spazze ud.
Seriøst, hvorfor er det at folk vil check/calle? I mine øjne er det kun markant bedre end at openmucke.
Shove eller, som PHedemark, bet 1/3 pot for at ligne et blockbet hvis modstanderen fatter det.
Jeg kan heller ikke se hvad det er for hænder villain pludselig spasser ud med hvis vi better på river... Det kan godt være han er lidt tiltet, men det er ikke ensbetydende med at han nødvendigvis shover alle hans marginale hænder.
Jeg b/f, da villains calling-range er ret bred, også hans tilt taget i betragtning. Jeg tror ofte vi ser en J betale af her, eller muligvis noget mellempar ala 88.
@
Jeg er ogsaa overrasket over haanden ikke er blevet smidt ud af VIP endnu. Den er jo naesten kriminel.
@ Alle
Jeg er ret enig med de som mener c/c er noget skidt. Villain checker oftest de haender vi er foran bag sig og vb'er os de gange vi er slaaet. Aktuelt shovede jeg, men foretraekker et lille bet for at faa value fra hans et-par haender og samtidig give ham f0lelsen af FE hvis han skubber.
Han caller mit skub og viser Kc9c for en rivered flush.