Dallezz har spillet 23/9/3, men kun over 135 haende. Vores shortstack er en typisk shortstack. Hero ha selv spillet sit saedvanlige ABC TAG og har ikke haft nogen st0re opg0r mod nogen af villains.
***** Hand History for Game 6046126412 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 09, 03:52:27 ET 2007
Table Table 126390 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: Dallezz ( $115.25 USD )
Seat 6: Uffefh ( $206.05 USD )
Seat 3: Amenhotep80 ( $139.50 USD )
Seat 5: indimion_7 ( $98.50 USD )
Seat 4: fredde255 ( $35.10 USD )
indimion_7 posts small blind [$0.50 USD].
Uffefh posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Uffefh 7 ♥ 7 ♠
Dallezz raises [$2 USD]
Amenhotep80 folds.
fredde255 calls [$2 USD]
indimion_7 folds.
Uffefh raises [$6 USD]
Dallezz calls [$5 USD]
fredde255 calls [$5 USD]
** Dealing Flop ** 8 ♥ , 6 ♦ , T ♠
Uffefh bets [$14 USD]
Dallezz calls [$14 USD]
fredde255 is all-In.
Uffefh calls [$14.10 USD]
Dallezz calls [$14.10 USD]
** Dealing Turn ** A ♦
Uffefh checks.
Dallezz bets [$20 USD]
Uffefh calls [$20 USD]
** Dealing River ** T ♦
Uffefh checks.
Dallezz checks.
Bagefte taenkte jeg at den var rigtig skidt spillet, men kunne ikke lige saette fingeren paa hvor den gik galt.
NL100 - 77 med gutshot paa flop
"Bagefte taenkte jeg at den var rigtig skidt spillet, men kunne ikke lige saette fingeren paa hvor den gik galt."
Jeg kan slet ikke lide dit preflop reraise fra BB, det har ingen FE og bygger blot pot, hvor du skal spille oop hele vejen og flop er jo forventet, når en shorty er med, og du kaster penge efter en hånd der meget sjældent er favorit, call og spil for setværdi, det er imo langt mere EV.
Turn er jo af samme grund svær og du betaler ofte bare en bedre hånd af uanset om du better eller caller, hans bet er dog så småt at det er svært at folde.
River kan jo kun blive c/f
Din linie er helt sikkert -EV
Du spiller den alt for aggressivt
caller preflop lige som coco
C/f flop
Folder også Turn
du har 6 outs, som du måske vinder potten med
på turn har du 2*6 omkring 12 % at vinde
vil mene du skal have pot odds til 1:8 at calle, når man nu har lidt implied måske 1:7
og du får pot odds til omkring 1 til 6,5 på turn og alle dine odds er ikke engang sikre, og villian må have en handske når han better med en shortie all in.
og du kan ikke bluffe ham ud på river hellere ikke profitabelt, når shortie nu er all in
"Bagefte taenkte jeg at den var rigtig skidt spillet, men kunne ikke lige saette fingeren paa hvor den gik galt."
Sorry to say, men det går sq lidt galt over det hele.
Preflop er direkte horribelt.
Floppet er i og for sig fint nok i guess (jeg kommer aldrig i det spot, så jeg aner det ikke), turn er et super easy muck.
Mickey
@ Alle
I har helt ret, man kunne skrive en bog om de fejl jeg laver i den haand her. Hvorfor jeg ikke lige kunne se det f0r ved jeg ikke, men takker for inputs.
Jeg synes egentligt heller ikke floppet er fint nok, da jeg lagde mærke til at der er 4 spillere med. Men ellers lyt til de andre.