Ville det være bedre at flatte AA hvor villian 3-better?
Jeg gik all-in og dette skræmte villian væk.
Hvad gør i her?
Villian spiller 19/19/3bet 33.7 (Har kun 16 hænder på ham)
Villian tabte en all in PF mod en anden villian der viste AK op (Skred derefter)hvor han viste 99 op så han er frisk og der bliver spillet rimeligt vildt PF ved speed bordet
Jeg spiller 30.9/19.7/6.6
***** Hand History for Game 8420313024 *****
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, September 13, 06:49:10 ET 2009
Table Speed 1381926 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 2: Hero ( $100.00 USD )
Seat 4: Villian ( $103.18 USD )
Seat 1: mirinda222 ( $36.00 USD )
Seat 5: whichparty ( $103.03 USD )
Villian posts small blind [$0.50 USD].
whichparty posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♣ A♠ ]
mirinda222 folds
Hero raises [$4.00 USD]
Villian raises [$13.50 USD]
whichparty folds
Hero raises [$96.00 USD]
Villian folds
Hero wins $115.00 USD from main pot
NL100
Call er helt klart bedst imo. Et alternativ kunne være at 4bette til $28-29.
Hvorfor 4better du ikke bare en normal size?
lol, hvorfor er call det bedste valg?
Jeg 4-better også til 28-30 stk.
Villian tabte en all in PF mod en anden villian der viste AK op (Skred derefter)hvor han viste 99 op så han er frisk og der bliver spillet rimeligt vildt PF ved speed bordet.
Call - alternativt 4-bet til 28. Sæt din btn-åbningssize ned.
For at vise at der er action på speed tjek denne hånd.
Læg mærke til hans stack:
***** Hand History for Game 8426692375 *****
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 15, 08:56:44 ET 2009
Table Speed 1381912 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 2: ALIATHAR ( $45.17 USD )
Seat 4: BATADOR ( $11.77 USD )
Seat 5: BULET555 ( $111.19 USD )
Seat 3: Hero ( $100.00 USD )
Seat 6: First_Dog ( $102.00 USD )
Seat 1: RemmiesRage ( $807.84 USD ) <----Sayallins bror fra holland:)
Forstår heller ikke din åbnings size. Du raiser 4xbb på btn og 3xbb fra UTG. Hvorfor det :)?
@ ST
Synes generelt jeg har set mange analyse tråde hvor du over better sick meget. Er ret sikker på det er et leak i dit spil :)
Prøv at kig nogle videoer igennem om betsizes, eller læs lidt om det :) synes det ret skidt at shove her ;) 4-better bare standard
Wow, wtf. STdonkeyaments
Edit: Ehm, den hånd du poster, er det ikke den du har spammet pokernet adskillige gange? Hvor villain kommer ind med overs+fd+gutter? Uh da da, sick action imo.
@SuperSennels
Jeg er også enig i et call/clickraise mest call.
Jeg havde bare gang i flere borde end jeg kunne magte. da tiden her hurtigt er væk.
Og så kommer der en hurtig beslutning i lyset af den 99 Hånd som han spillede.ABC style er vist nr 1 her.
ST
Det er jo ikke noget specielt ABC-fænomen. Det kan være fint bare at shove preflop, men så er det grundet dynamik, og så ville du ikke poste hånden. Ved godt, det lyder lidt hårdt, men indrøm dog bare, at du spillede hånden dårligt - eod.
@<3imo
Du læser ikke hvad jeg skriver,du vil bare ødelægge min tråd.
Hvis 800BB er standard og 99 vs AK er standard for dig så tillykke.
800 bb? 99 vs AK? huh?
Men mere seriøst: ved at 4 bet skubbe kan villain aldrig 5 bluffe/thin value skubbe all-in.
Med den dynamik du nævner vil jeg klart foretrække at 4-bette, til 27'ish. Alternativt call.
@SS
Villian tabte en all in PF mod en anden villian der viste AK op (Skred derefter)hvor han viste 99 op så han er frisk og der bliver spillet rimeligt vildt PF ved speed bordet
Ja det er nok lige på vippen som du siger.
@fissehans:
lol back?
@pp
Lad nu vær at ødelægge tråden og svar manden på hans spørgsmål (alternativt lade vær med at poste)
Synes da os det er lidt lol bare at skrive "Call er helt klart bedst" uden at komme med argumentationer for hvorfor du mener det. Det andet lærer man jo ikk noget af.
Jeg synes at et call i en 3-bettet pot med esserne i position er rimeligt standard men OOP bør man 4 bette 3xraise eller clickraise.
Men grundet hans 99 nummer mod AK er det vel ok også at shove?
@poker prince
Jeg er enig i at call er klart bedst.
Og ved nærmere eftertanke er det ikke optimalt at shove.
Synes virkelig det er dumt at basere dit spil ud fra én hånd, som villain i øvrigt spillede mod en anden spiller. Der kan være reads og dynamik som du ikke kender til.
Hvordan forløb den AKvs99-hånden egentlig? Var det også bet - 3-bet - all in?
@CykelNille
Ja det var også bet- 3 bet- all in.
Jeg kan ikke sige andet end at du har ret.
Ved nærmere eftertanke er det ikke optimalt at shove.
Åh, sigh. Ved at calle giver du villain meget mere plads til et lave fejl, end hvis du 4better. En ukendt skal sgu nok få foldet AQ og JJ til dit 4bet, mens han formodentlig går til bunds med disse på henholdsvis Q72-flop og 338-flop. Du har ydermere position, hvorfor du bør kunne pwne ham for vildt ved enten at calle floppet eller raise hans formodede cbet lavt.