Er det her spew mod en 30/12/5 over 35 hænder... Ingen Reads
Hero har 8 8
Seat 2: Villain ($88.40 in chips)
Seat 3: Hero ($179.95 in chips)
Seat 5: CheckKill ($98.50 in chips)
Seat 6: Zagroos ($42.45 in chips)
Seat 8: kimmen45678 ($128.95 in chips)
ANTES/BLINDS
Zagroos posts blind ($0.50), kimmen45678 posts blind ($1).
PRE-FLOP
Villain bets $4, Herocalls $4, CheckKill folds, Zagroos folds, kimmen45678 calls $3.
FLOP [board cards: 3♣,3♠,2♥
kimmen45678 checks, Villain bets $7, Herocalls $7, kimmen45678 folds.
TURN [board cards: 3♣,3♠,2♥,4♥
Villain bets $19, Hero calls $19.
RIVER [board cards: 3♣,3♠,2♥,4♥,2♣ ]
Villain bets $30, Hero calls $30.
Nl100 88 spew???
Tror bare jeg raiser til omkring 21 på flop for at få defineret hånden. 35 hænder er meget lidt til at sige om han er agressiv nok, til at en så passiv linie er profitabel imo.
Siger 21 på floppet og folder til yderligere modstand mod ukendt Villain (35 hænder siger jo stort set intet)
Ja det er spew.
Et flopraise er ret skidt.. Det kan godt være hånden bliver lettere at spille - men det er da også kun fordi alle dårligere hænder folder og alle bedre caller?
Jeg kan måske godt lide linjen, mon ikke vi ser bustede draws + AJ - AK ca. 50% af gangene her... Vi sidder self klar med notepennen, når villain viser op. Jeg folder nok river.
@ Xizor
Hvordan spiller du hånden? Fold turn/river?
"mon ikke vi ser bustede draws + AJ - AK ca. 50% af gangene her..."
Nej!
Ikke på dette limit og mod en modstander, som vi ikke har historik imod.
Caller flop.
Turn: Som spillet folder jeg.
checker villain, better jeg.
River: Når jeg nok aldrig.
Giver jo ingen mening i vil calle flop og folde turn til yderligere modstand ?!?
Personligt er jeg ikke speciel agro, men jeg ville prolly skyde turn 80% af tiden med 2 high cards, da du netop siger på flop at enten har du 2 high cards og floater eller mellempar som er usikker. I ville jo ALDRIG spille hånden sådan hvis i sad med 1010+.
Renak nu floppet og få defineret hånden.
Der er jo tons af kort vi ikke ønsker at se på turn, og vi har sandsynligvis den bedste hånd pt.
@Sugeren
"Personligt er jeg ikke speciel agro, men jeg ville prolly skyde turn 80% af tiden med 2 high cards, da du netop siger på flop at enten har du 2 high cards og floater eller mellempar som er usikker"
øøh kan jeg ikke lige sætte mig ind i.
"Renak nu floppet og få defineret hånden."
Dette argument holder som sædvanlig ikke værdi nok, og du skal også huske på de mange muigheder der er i hånden, med en blind spiller der checker til PFR og skal acte igen efter dig, og villain næppe sætter din range særligt stramt ved et flopcall.
Readless, så caller jeg preflop og caller flop og opgiver turn, når han skyder igen, checker han turn, skyder jeg og forventer at tage den hjem 8/10 gange.
Det er en hånd, som kan spilles på mange måder, reraise preflop, raise flop, call ned, men det kræver alt sammen reads på modstanderen.
En standard NL100 readless villian skyder ikke second barrel og slet ikke third barrel på det board oop uden historik.
"Giver jo ingen mening i vil calle flop og folde turn til yderligere modstand ?!?"
Range for en preflop raiser at bette et lavt flop?
Range for at skyde en blank turn?
De to ranges er sjældent ens. Så derfor giver det da god mening at calle flop og folde turn til mere modstand. At folk better floppet med A-høj OOP og checker turn uforbedret er da noget nær det mest standard spil fra en std. tag spiller.
"Personligt er jeg ikke speciel agro, men jeg ville prolly skyde turn 80% af tiden med 2 high cards, da du netop siger på flop at enten har du 2 high cards og floater eller mellempar som er usikker. I ville jo ALDRIG spille hånden sådan hvis i sad med 1010+."
Hvorfor ikke? Jeg spiller da netop TT og JJ på den her måde en gang i mellem, især fordi jeg ofte floater.
"Renak nu floppet og få defineret hånden."
Lyder lidt som raise for info...så siger jeg ikke mere
"Der er jo tons af kort vi ikke ønsker at se på turn, og vi har sandsynligvis den bedste hånd pt."
Et flop raise har ikke meget value. Kan ikke forestille mig nogen folder en bedre hånd (måske 99?) og meget sjældent ser vi et call fra en dårligere...
Hvad gør vi når han 3-better floppet? Ups, så folder vi.
Med mindre modstanderen konstant fyrer multi barrels afsted, så vil hans range være rimelig klar hvis vi caller flop og ser hvad han gør på turn.
Som spillet folder jeg nok turn. Hans aggr. faktor stats kan vi ikke bruge til noget med så få hænder.
@ All
Ty, for alle jeres meninger.. Oversåtende linie er bestemt ikk noget std play fra min sige af.. (Det er NL100, dont get fancy).. Jeg mener ligeledes at hånden kan spilles på mange måder og ender ofte med at folde turn..
Har spillet noget Gutfeeling-spil på det sidste og lod den bestemme hånden...
Villain viste AKo op og tabte potten og skred bagefter...