Hola!
Villian er Reg og Mt 17/13/2
Hero 22/19/5 ser han mig som, samt en C-bet på 90%. Han må se mig som noget aktiv den times tid vi har spillet! Raiser ham hver gang i blinds, tror han er ved at være træt af mig!
Hero 9 ♠ 10 ♣
Seat 2: Hero ($189.05 in chips)
Seat 3: Villian ($96.50 in chips)
Seat 8: cheekychica ($57.25 in chips)
Seat 9: Has Gunsen ($122 in chips)
Seat 10: senorquinn ($102 in chips)
ANTES/BLINDS
Hero posts small blind ($0.50),
Villian posts big blind ($1).
PRE-FLOP
cheekychica folds,
Has Gunsen folds,
senorquinn folds,
Hero bets $3.50,
Villian calls $3.
FLOP [board cards: 8 ♦ 10 ♥ 10 ♦ ~ 8$
Hero bets $6,
Villian bets $16,
Hero calls $10.
TURN [board cards: 8 ♦ 10 ♥ 10 ♦ 7 ♠
Hero gør?!
Flop call pga jeg ikke har set ham reraise draws!
SiFFer
Nl100 9-10!
Hvis det er et stensikkert read, at han ikke raiser draws, tror jeg check/call turn og river, med mindre du fylder op, er den mest profitable, da du får mest ud af de gange han bluffer, og minimerer dit loss de gange du er bagud.
Det virker måske lidt halv-weakt at check/calle trips ned, men hvis du spiller den hårdt, får du kun action af hænder der slår dig (det er noget svært at sætte ham på eksempelvis T6) og han folder obviously langt de fleste svagere hænder.
Nu er intet jo sikkert, og han kan vel principielt også være på et draw, hvorfor det selvfølgelig ikke ville være korrekt at check/calle, men dit read in mente, tror jeg det er den mest profitable linje at tage.
Tror jeg better 30 ind her. Tror du er god, og hvis han en sjælden gang imellem sidder med A10, så har du stadig en open ended SD.
Hans raise på flop kan sagtens være et bluff, og hvis det er et semibluff til flushen, så skal han helst ikke have et gratis riverkort.
Raiser han all in på turn, så kalder jeg...
@Djowgern
Det med draws spillet er måske lige et løst nok read!.. Så det glemmer vi!..
@Alle
Tænkte med det samme at hans flopraise, var et forsøg på at tage potten ned..
Så forsætter sådan her!
Hero bets 30$
Villian Calls - Efterlader ham med 46$
River 2♣
Hero rester!
SiFFer
Personligt folder jeg nok preflop, men postflop-spillet er imho rigtig fint. Hvis han er lidt spastisk, kan det sommetider være en god idé med et lille turnbet a la $20, da det kan tirre folk helt sick, hvilket til tider får dem til at lave ultra retarderede moves:-)
jeg forstår det ikke.
Han er langsomt blevet irriteret på dig, og nu reraiser han dig på floppet.
På turn bliver din hånd bare endnu bedre. Hvorfor leade ud i ham?
Han skal da nok bette turn igen efter at du checker, og så har du en smuk mulighed til at c/r ham all in dér.
som spillet checker jeg river, da jeg ikke kan se hvad han skal calle med som vi har slået, men jeg sagtens kan se hvad han kan gå all-in som vi slår!!
@supersennels
Raiser ham hver gang der er foldet til mig pga af at han folde sin blinds 9/10 gange!.. Så easy $$$:)
@Akropolice
Enig, det er nemlig det jeg gerne vil frem til. At han skal have chancen for at skyde et bluff afsted. Meen synes jeg har svært ved det i mit spil. Tror jeg spiller mine rigtig stærke hænder for hårdt som denne. For kan jo godt se at jeg skal give ham chance for at tro han kan købe puljen!
River spil, er for at han skal betale/slå mig for at se hvilken hånd jeg spiller som ovenstående. Derfor skubber jeg, da jeg kunne forstille mig at vi får en del kampen mod hinanden fremover. Så vil nødigt til showdown! Men ja, det er sgu nok ikke det smartest. Men Villian foldede river!
@SS
Folder du T9o pre mod en 17/13, som er semipassiv postflop fra SB? Jeg raiser den hver gang og 2 gange på en søndag
For det første er ham så stram at han må forventes easy at folde ofte nok til at det er profitabelt + at det da er nødvendigt at mikse sin range så meget op at det ikke blir for let for villain ikke at lave fejl i BvB.
Comments?
CRAI obviously. Det er en blind battle, et board han relativt sjældent har ramt, og oftest trækker han til nul eller to outs. Checker han bag har du et nemt vb river der bliver betalt af 22+ i de spots her.
Personligt 3 better jeg helst flop som jeg gør med FD, overpar og stort set alle T'ere oftest. Igen når det er relativt unlikely man rammer boardet som der, stacker folk lidt for light af (inkl. undertegnede)