Jeg har siddet ved bordet i en orbit eller to men har ingen reads
Har ikke rigtigt lavet noget bemærkelsesværdigt
Jeg er interesseret i comments omkring mine betsizes igen
Game #3420834573: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2007/03/10 - 20:47:10 (BST)
Table "Steelers" Seat 5 is the button.
Seat 1: Razga ($100 in chips)
Seat 2: StorQK ($93.50 in chips)
Seat 3: keytron ($105.68 in chips)
Seat 4: omgiamall ($137.17 in chips)
Seat 5: vermund ($16 in chips)
Seat 6: Polkan ($180.08 in chips)
Polkan: posts small blind $0.50
Razga: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to Razga [9♥ 6♥]
StorQK: folds
keytron: calls $1
omgiamall: calls $1
vermund: raises to $3
Polkan: calls $2.50
Razga: calls $2
keytron: folds
omgiamall: calls $2
----- FLOP ----- [6♦ 9♣ 4♦] (~$13)
Polkan: checks
Razga: bets $10
omgiamall: folds
vermund: folds
Polkan: calls $10
----- TURN ----- [6♦ 9♣ 4♦][K♠] (~$33)
Razga: bets $25
Polkan: calls $25
----- RIVER ----- [6♦ 9♣ 4♦ K♠][2♠] (~$83)
Razga: bets $40
Polkan: calls $40
Hva siger folket?
Nl100: 96s i BB rammer top to
Jeg synes det er fint på flop og turn, river er lidt read afhængigt synes jeg. Jeg byder nok lidt mere (50-pot) mod modstandere som jeg ved caller ned med en masse crap, og en sjælden gang checker jeg også river.
Men fint IMO.
takker tjekker lige ud
@YoughurtKing
Jeg har postet resultatet i AQo hånden vs donhaka (den fisk)
Tror ikke et par betaler meget mere end det du byder på river. Hvis han har 64, ville du få mere, men det er meget usandsynligt, at han har det.
Kender ikke selv Villain, men mod nogle crypto donks byder jeg gerne mere her, alene af den grund, at de altid tror du bluffer, når du byder hele vejen her. Mod regulars har du ret Loki, men synes sagtens man kan byde mere på river mod nogle villains.
Det var dog et nittish bord du har fundet dig der, Le Froc!
Men jeg tror altså jeg byder lidt mere på floppet. Vis styrke, det er trods alt en 4-way pot, og der er mange hænder der giver action. Jeg siger 11,5, der er mange scarecards på turn.
Jeg veksler mellem at byde river og checke. Han ligner meget et FD.
StorQK og omgiamall står som rimelig tørre spillere på min liste. Kan godt være det er anderledes ved dig?
anyway
----- SHOW DOWN -----
Razga: shows [9♥ 6♥] (Two Pairs, Nines and Sixes, King high)
Polkan: mucks hand [9♦ 8♦]
Razga collected $160 from Main pot
I alle de tråde jeg har læst, står Crypto som en række multitablende tørfisk. Nu har Razga så postet de seneste 2 dage, og det får mig til at spørge: Er mit indtryk helt forkert?
Det er også mit indtryk, hvorfor jeg bl.a. ikke spiller der. Tror bare, at de sider der kører med store bonusser tit vil opleve, at mange "bonuswhores" kommer til sitet...?
Der er mange multitablende regulars, men der er også fyldt med fisk. Jeg har ikke noget i mod at sidde med 3-4 regulars så længe der er 1-2 fishes, til gengæld ser jeg ingen grund til at sidde med 5 regulars.
Bestemt masser af dårlige spillere på crypto, bare man kører med en smule tableselection.