NL100 - 98s, TP + FD, turn

#1| 0

Villain er 21/5.6/6 over 70 hænder. Har ik rigigt set noget til ham. Hero er TAG 23/17/8 med en del 2nd barrels.

Bordet har været ret tørt i det.

6-handed

Seat 1: Hero ($150.85 in chips)
Seat 2: Villain ($95.90 in chips)

xx: posts small blind $0.50
xx: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 8 9
xx: folds
Hero: raises $3 to $4
Villain: calls $4
xx: calls $3
*** FLOP *** 9 2 3
xx: checks
Hero: bets $9
Villain: calls $9
*** TURN *** 9 2 3 5
Hero:

04-03-2007 02:53 #2| 0

Handhistory er lidt tricky. På turn checker han først. Derefter er det HERO's tur. Jeg læste den forkert første gang. (ret den evt)

Jeg checker og prøver at forbedre. Idet han er tight og vælger at spille fra blinds samt at kalde et pot bet, tror jeg han kan have en ret god hånd. Mange vil check raise et set på turn.

---
Hvis du var oop ville jeg skyde igen.

04-03-2007 09:57 #3| 0
OP

@ Loki

I forhold til villain er jeg OOP i hele hånden. Du bliver måske forvirret af, at xx også er med i potten :-)

Vi better turn - villain siger stakken? Hvad er vores plan så?

04-03-2007 17:29 #4| 0

@fitty

Jeg havde faktisk først skrevet et indlæg, hvor du var OOP, men jeg blev vist nok lidt forvirret -- klokken var også meget.

Jeg mener vi kan udelukke AA-TT. Eftersom du mange gange vil 2nd barrele på turn, vil jeg også gøre det i dette spot. Du har stadig TP, men har nu også et FD. Det bliver alt for let at skyde dig af hånden, hvis du vælger at checke til ham. Han kan sidde med mange hænder, FD, TP, set er uden tvivl også mulig, men jeg mener det rette move på turn er at skyde igen, da han der formentlig vil folde FD og meget muligt også TP og andre andre hænder han evt. floater med.
----

Damn jeg er sløv! Jeg kan nu se, at du rent faktisk stikkede ud på turn! :P (troede du checkede!! nå jeg poster det jeg skrev alligevel...)
---

Jeg folder. Jeg tror han har et set.

04-03-2007 17:37 #5| 0
OP

Du er tilgivet for forvirringen, Loki :-)

Jeg synes ikke om et lead, fordi vi har samlet et godt, skjult draw op. Som du selv skriver, er det et turn-fold, hvis villain siger stakken til et bet.

Hero: checks
Villian bets $19
Hero: raises all-in
Villain: folds

Check-call virker også som en god løsning, men bryder mig ikke om et lead.

04-03-2007 17:59 #6| 0

Man kan forsvare begge linier synes jeg, problemet med c/r er at vi risikerer at give et gratis kort til en masse hænder der er farlige for os. Jeg tror jeg bedre kan lide at beskytte vores hånd med et pot sized lead, og så calle hvis han skubber. Det har yderligere den fordel at han kan finde på at semi-bluffe all-in med en dårligere hånd.

Ved nærmere eftersyn ser jeg nu hvor aggressiv han er, så c/r er bestemt ikke dumt.

04-03-2007 18:05 #7| 0
OP

@ Baldnbroke

Ja, han er 6 over 70 hænder. Self. ska man ik lægge alt for meget i 70 hænder, men jeg vurderede, at en villain med den aggressiveness (og bare generelt), ville raise floppet med et set, hvorfor der var gode chancer for, at han ville skyde turn, hvis checked til ham.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar