Readless, da villain er ny ved bordet. Han spiller dog fornuftigt og har spillet ret tight i de par orbits han har været ved bordet.
Full Tilt Poker Game #5690991086: Table Barlow (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 21:38:52 ET - 2008/03/18
Seat 1: Mahalos ($285.75)
Seat 2: Villain ($105.10)
Seat 3: snafu2 ($100)
Seat 4: SunsetKid ($62.10)
Seat 5: Hero ($347.65)
Seat 6: mellonball ($121.10)
Mahalos posts the small blind of $0.50
Villain posts the big blind of $1
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 9 ♦ 9 ♣
snafu2 folds
SunsetKid folds
Xtremit raises to $3.50
mellonball folds
Mahalos calls $3
Villain raises to $16
Hero calls $12.50
Mahalos folds
*** FLOP *** J♠ 7♥ T♠ pot = 32 or so
Villain bets $25
Hero calls $25
*** TURN *** J♠ 7♥ T♠ J ♣
Villain bets $64.10, and is all in
Hero calls $64.10
Std.?
NL100: 99 i re-raised?
Hvor er det heldigt at de fleste tighte NL100-spillere ofte 3-better preflop og pumper to streets med røv og roulade.
Ellers kunne man jo foranlediges til at tro at dit hyggepar og hulbans-calleri var spew.
Fold preflop! Du kender ham ikke nok til at calle for setvalue...
Hvis du caller flop, mener jeg også du skal calle turn, fordi du har AK/AQ som en stor del af hans range, men jeg folder som udgangspunkt helt op til JJ preflop, som du fortæller hånden.
@ Løpenthin
"Hvor er det heldigt at de fleste tighte NL100-spillere ofte 3-better preflop og pumper to streets med røv og roulade.
Ellers kunne man jo foranlediges til at tro at dit hyggepar og hulbans-calleri var spew."
det er sateme kunst det der, fuck jeg er flad af grin, måske du kunne have tilføjet: ( pas på, der er muligvis brugt en anelse ironi i dette indlæg)
bare lige så ingen var i tvivl :-)
Klasse indlæg, sateme humor på højt plan, eller også er jeg bare træt :-)
Jeg er også væk pre... særligt mod ukendt
Eller under alle omstændigheder efter det relativt saftige cbet på flop!som spillet kalder jeg dog også tudende hans AI på turn, da han næppe har forbedret - og håber på en AK/AQ hos ham - men jeg tror du er way bagefter og trækker til 6 outs.
Fold preflop, fold flop.
Den må være reversed, du siger selv der ikker er reads, derfor kan jeg ikke forestille mig du går til bunds her, slet ikke at du caller oop til et saftigt reraise pre uden reads.
Ellers er det som løpenthin skriver spew, og med et stille ønske om at smide sine chips væk i det lange løb
@ Supersennels
Husk at fjerne dit nick i hele HH.
Folder pre readless.
Folder flop.
Mere er der vist ikke at sige
Hånden er obvious reversed. Villain som i virkeligheden er mig havde QKo og missede selvfølgelig. Den rigtige villain skrev bagefter at jeg blev owned, hvilket fik mig på abetilt. Synes han spiller den forfærdeligt
@ Løp
PRÆCIS!!!
Tak for svar.
Hvor er det heldigt at gennemsnitsspilleren på NL100 caller et 3-bet caller et flopbet for at så folde turn på et board som dette. Ellers kunne man jo foranlediges til at tro det var spew.
Hans turn push giver ikke mening når tp parrer. Call er fint imo. Resten er lidt marginalt.
@ Løb
Du mener jeg skal C/F turn eller hvad? Synes selv jeg bør have en del FE.
@SuperSennels
Hvad er din motivation for at skubbe m KQ på turn? Som jeg skrev, som spillet og hvis readet fra floppet stadig holder, caller jeg stacken, da turn er den bedste turn 99 kan få...
Selvom villain lyder som en klovn, tror jeg faktisk du blev owned (hvad der på prima hedder POWned :P )
@ SoderberG
Villain raiser ca. 35% preflop...