$ 100 USD NL Texas Hold'em
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: brakpytan ( $ 100 USD )
Seat 2: LuthorLex_ ( $ 149.05 USD )
Seat 4: MOFFE_TILT ( $ 98 USD )
Seat 5: jaebu1 ( $ 321.07 USD )
Seat 3: Hero ( $ 100.75 USD )
Seat 6: Qpers ( $ 23.75 USD )
jaebu1 posts small blind [ $ 0.50 USD ].
Qpers posts big blind [ $ 1 USD ].
Holecards:
Dealt to ttsubbiz 9♥9♠
brakpytan folds
LuthorLex_ folds
RAISE ttsubbiz , $ 4 USD
CALL MOFFE_TILT, $ 4 USD
CALL jaebu1, $ 3.50 USD
CALL Qpers, $ 3 USD
Flop: (pot: 16$)
T♥9♦7♦
jaebu1 checks
ALL-IN Qpers [ $ 19.75 USD ]
CALL ttsubbiz , $ 19.75 USD ?
MOFFE_TILT folds
CALL jaebu1, $ 19.75 USD
Turn: (pot: 75,25$)
2♦
jaebu1 checks
ttsubbiz checks ?
River: (pot: 75,25$)
3♠
jaebu1 checks
ttsubbiz checks ?
Ingen stats, ingen reads. Har ikke siddet ved bordet så længe. Bordet har været rimelig passiv, der har ikke været spillet nogen pots af betydning.
Jeg er lidt overrasket over, at sidste mand caller på floppet frem for at skubbe. Jeg tænker, at han må have et combo-draw af en art. Burde jeg ikke raise flop, for at isolere, og sikre min hånd?
Som spillet, hvad ville i gøre på turn/river? Jeg mener, at jeg misser en del value, når han checker 2 gange. Enige?
NL100 - 99 improver, for passiv?
Bet Turn, Bet River.
I mange tilfælde bliver du kaldt, og i endnu flere tilfælde er faren at modstanderen udbygger sin hånd til en flush.
Var der ikke en person all-in kan du byde lavt for at få ham til at hænge 1/3 pot er nok fint.
Med en person all-in, er det er en god idé at isolere vedkommende , der nok er gået ind med et flushdraw eller én tier. (ved godt du taber til flushen, men sådan går det en gang i mellem)
Jeg tror ikke Jaebu har noget, så havde han nok bettet.
Hmm han short stacken gør det lidt klamt bare at calle jeg klikker han nok minimun hvad det så end må være og forsøger at komme allin asap om det så ikke kan lade sig gøre på flop så 100%på turn...
Som spillet skal du selvf stikke turn ud, jeg ved ikke lige hvor meget der er i potten men 2/3 pot vel og folder ikke.
Men jeg kommer selvf heller ikke så tit en denne situation da jeg gerne vil have lidt mere ind på flop, så spiller hånden også sig selv.
Allin-villain viser JTo op.
calling-villain viser KQo op, og har således kaldet med en 3outer, hvilket er ret godt gået =)
Hvornår kan du nogensinde checke turn + river. den skal da have gas begge gange. er sgu helt ude i hampen det der