Hej venner
Villain virker ganske fornuftig, og jeg har ham på to borde (men jeg har dog ikke set ham før). Der sidder en donk (dog ikke mega-drooler) på BU, så måske flatter han lidt bredere end normalt fra CO. Blinds er begge regs.
Det giver ikke rigtig mening at give jer stats på villain, fordi vi startede med at spille HU for at starte borde op. Desuden har jeg kun spillet 50 hænder med ham.
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, October 15, 03:10:12 ET 2011
Table Malaga (Real Money)
Seat 4 is the button
Seat 1: HERO ( $146.40 USD )
Seat 2: reg ( $95.00 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $106.50 USD )
Seat 4: DONK ( $86.68 USD )
Seat 6: reg ( $93.00 USD )
Seat 7: reg ( $100.00 USD )
reg posts small blind [$0.50 USD].
reg posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 9♦ 9♣ ]
HERO raises [$3.00 USD]
reg folds
VILLAIN calls [$3.00 USD]
donk folds
reg folds
reg folds
** Dealing Flop ** [ K♦, 2♥, J♦ ]
HERO checks
VILLAIN checks
** Dealing Turn ** [ 4♦ ]
HERO checks
VILLAIN bets [$6.50 USD]
HERO calls [$6.50 USD]
** Dealing River ** [ T♥ ]
HERO checks
VILLAIN bets [$15.00 USD]
HERO calls [$15.00 USD]
Hvad synes I?
NL100: 99 på KJx som IR
Lidt tyndt call, men synes egentlig det er fint og betaler nok selv - han repper ikke fandens meget, Kx og FDs better han nok klart oftest på flop.
Eneste problem er bare, at han ikke kan have vildt meget air. De fleste better bare flop når du checker, for at tage den ned med deres random 78s. Og hvis han randomly checker AT/T9 bag for at bluffe turn, har han alligevel klonket river og enten checker eller bluffer den bedste hånd.
Så det kræver lidt han på turn vælger at lave sine like sorte syvere om til bluff. Men han hverken repper mange bluffs eller VBs, så jeg ser ham sgu nok bare op her, når vi alligevel kun skal være gode 30% af tiden.
Ligner en 10-9 Der sætter dig på det du har.
Better selv floppet ti ud af ti gange.
Buub skrev:
Prøv og skriv ned hvor mange kombinationer af 9x der er tilbage, når hero har 99. Og prøv så derefter at skriv ned, hvor mange af de kombinationer der kommer til river sådan her.
Buub skrev:
Øh, hvorfor ligner han lige præcis 10-9? Og hvorfor sætter han lige præcis hero på et pocket pair under par 10?
Øh okay, så lad os kalde den Q10. Lad os også sige, at villain sætter hero på et mellempar.
Hero skriver ikke egne stats eller dynamik, blot at villains calling range er bred, fordi donken spiller det meste. Derfor er 10x suited ikke utænkelig (med river in mente), slet ikke i ruder givet hans linie, og når hero checker for tredje gang, valuebetter enhver sane villain tieren - hvilket han i øvrigt også gør med air.
Kalder godt en fjerdedel af gangene i spottet. Har dog også mit motto med at jeg hellere folder den bedste hånd, end kalder med den dårligste. Generelt spiller folk ikke godt nok (på nl100, mit eget limit) til at det er en skidt strategi. :-)
Bet flop, c/f turn, c/f river.
@Buub
Så må jeg ikke være særlig sane, for jeg VB'er langt fra Tx i villains spot
Villian kunne lige så godt have AQ Q9
jeg folder klart med mindre jeg har nogel informationer på min modspiller. Du åbner altså utg hvilket må givelidt respekt også eller i hvert fald burde..
lol, Villain valuebetter ikke Tx her. Han har i øvrigt super sjældent QT med mindre han er elendig. Hvis han kalder med QTo PF er han nok ikke så skarp, og der er kun to QTs tilbage, som han bør bette flop med.
RekiB:
AQ og Q9 er heller ikke særlig sandsynlige.