Villan spiller 51/9/3.33 over 35 hænder eller ingen reads eller dynamik.
Hero spiller ca 21/16/3
Arbejder i øjeblikket med at second barrel'e og spille mine mellem pairs bedre, så vil gerne høre jeres mening om denne hånd?
EverestPoker Game #3536850956: Table Dili-19 - $.50/$1 - No Limit Hold'em - 23:27:59 - 2008/07/31
Seat 1: Hero ($162.54)
Seat 2: mavorre ($167.90)
Seat 3: Hugine ($69.95)
Seat 4: OrcPlayer ($180.70)
Seat 5: the_humster ($103.30)
Seat 6: Flyskye ($80.60)
Hero posts the small blind of $0.50
mavorre posts the big blind of $1.00
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [9[h 9♠
Hugine calls $1.00
OrcPlayer folds
the_humster folds
Flyskye folds
Hero raises to $4.00
mavorre folds
Hugine calls $3.00
*** FLOP *** [5♠ J♥ 6♣
Hero bets $7.00
Hugine calls $7.00
*** TURN *** [10♣
Hero ??? Skyder vi second barrel her? begrund gerne jeres svar.
NL100: 99 second barrel spot?
som spillet, chek/folder jeg den der...
Jeg er selv igang med at 2nd barrel noget mere for at løsne noget mere op.. Jeg tror dog jeg vælger at c/f den her hånd..
Det er en klassiker! Han limper UTG hvilket kan betyde en masse for en spiller af hans karakter.. Han kan peele floppet med så mange holdings. OSD, overkort, mindre pp, middlepair (A6, A5) etc. etc. Det er en klam situation for at fordi han sikkert floater ofte uden at være helt klar over hvor godt et move det er :-) Jeg tror at et 2nd barrel kan være en god løsning her. Mange donks spiller meget loose pf og på floppet, men tightner op på turn. Han betaler stadig med en del hænder du slår. På riveren kan du så checkcalle / checkfolde afhængig af riverkortet. Checkfolde turn virker for weak imo..Checker du den ude af position, vil han kunne skyde dig af mange hænder, plus du ligner ingen ting ud over et cbet.. I mine øjne caller ham her ikke kun cbets med hænder vi er bagud til..
Havde du været i position, vil jeg personligt have en tendens til at chekke bag på turn for potkontrol og så calle et eventuelt riverbet afhængig af riverkort eller checke den ned.
Har selvtilføjet "fold to turn bet" i min acehud, og bruger den som et supplement til at vurdere om jeg skal smide et 2nd barrel.
Givet villains stats så skyder jeg igen for value, han kan have et utal af hænder. Får du et call så check bagved på river. Min erfaring siger mig at de her fisk kan calle turn med any pair, fordi de "lige skal se hvad der kommer på river". De caller dog ikke river med lige så meget skrammel.
@ svenningsen
Er det fold to turn bet eller fold to turn cbet, som du brugr