NL100: 99 som overpar, turn action?

#1| 0

Villian spiller noget 36/19/3 over ca 200 hænder. Han folder ikke så meget til cbets (25%). Hans c/r flop % er 17 og hans raise bet er 39%.

Hero har spillet noget 24/19 over 42 hænder i denne session og har ikke involveret mig i så meget endnu.

1) Hvad sætter vi hans range på turn efter han checker til os?
2) Hvad er planen for turn og en blank river?
3) Hvordan spiller vi den mod en unknown?

Players in round: 5
Seat 9: samolet66 ($121.90)
Seat 10: the utois ($92.55)
Seat 1: Hero ($112.85)
Seat 6: IroOoN ($98.50)
Seat 8: Vitaha23 ($98.50)
samolet66 posts small blind ($0.50)
the utois posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [9, 9]
Hero raises $4 to $4
IroOoN folds
Vitaha23 folds
samolet66 calls $3.50
the utois folds
--- Dealing flop [3, 5, 7] (9$)
samolet66 checks
Hero bets $6
samolet66 raises $18 to $18
Hero calls $12
--- Dealing turn [7] (45$)
samolet66 checks
Hero?

20-03-2010 22:11 #2| 0

Har du set ham C/R flop for at C/R turn igen?

Ofte better han vel det meste af hans air og de fleste draws her.
Derfor er det vel ofte made hands og enkelte draws og det air han giver op, som han checker til dig.

Men det er vel begrænset hvor mange made hands han C/R'er floppet med - en 7'er er vel ofte i hans range, det samme er stregen og det fulde hus. Der er vel også en del 5'ere i hans range evt med noget f-draw, str8 draw på siden. Ligeledes 88,66,44 og sets natúrlich.

Jeg better ud for value både her og på river, hvis han bare C/caller turn og checker på river, så bør vi også bette ud for value dér

Men okay, jeg er normalt HU spiller og ikke 6-max :)

21-03-2010 02:56 #3| 0

Spiller selv 6-5 max. Jeg checker selv bagved turn da jeg ikke ved hvad jeg skulle gøre til et turn c/r. Du har en fin hånd som er perfekt mod hans bluff. Jeg caller any river da der er sygt mange bluffs i hans range. Jeg kunne måske finde på at skyde en halv pot af på turn for at få ham til at calle med hans dårlige hænder, men hvis han caller turn checker jeg bag river da han næsten aldrig caller river med dårligere medmindre han har et andet image om dig end du tror.

over mit level, prøver bare at give mit input og improve mig spil

21-03-2010 09:21 #4| 0

Når villain repper floppet set, giver det ikke rigtig mening at bette turn her. Ja, vi kan selvfølgelig charge draws, men det kan lige så godt være at villain c/r eller c/f sit draw på turn.
Da villain endvidere ikke er særlig god, tror jeg godt han kan finde på at CR floppet med 76s eller 78s.

Det er pænt svært at sætte en dårlig villain på en range her. Vi aner jo ikke hvad han CR eller om han finder på at gå efter dobbelt CR.

Når vi har checket turn bag, folder jeg til riverbet med mindre selvfølgelig timingtells ell. bettingstørrelse indikerer, at han er svag.

Checker villain til os på blank river, må vi kunne valuebette for at få et call fra 88, 66, 44 som han en gang imellem har.

21-03-2010 16:14 #5| 0

Jeg checker bag og caller/better river.

Jeg tror sjældent villian har noget, da han med sin aggro factor bør bette turn med 7'eren samt bluffe river en god %-del af gangene, når du checker bag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar