Jeg har 3-bettet villain 3 gange inden for ca 15 minutter. Hans PT stats er 19/15/6 over lidt over 200 haender.
***** Hand History for Game 6049464261 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Sunday, June 10, 09:28:28 ET 2007
Table Table 126966 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: MoverM ( $96.77 USD )
Seat 6: Uffefh ( $147.90 USD )
Seat 5: LiLEmilio ( $109 USD )
Seat 2: Kool_Moe_Dee ( $128.50 USD )
Seat 3: AbStAuBeR___ ( $143.45 USD )
Uffefh posts small blind [$0.50 USD].
MoverM posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Uffefh A ♣ 2 ♣
Kool_Moe_Dee raises [$4 USD]
AbStAuBeR___ folds.
LiLEmilio folds.
Uffefh raises [$13.50 USD]
MoverM folds.
Kool_Moe_Dee calls [$10 USD]
** Dealing Flop ** 9 ♠, 5 ♥, 6 ♣
Uffefh bets [$18 USD]
Kool_Moe_Dee calls [$18 USD]
** Dealing Turn ** A ♥
Uffefh checks.
Kool_Moe_Dee bets [$35 USD]
Uffefh is all-In.
Nogen tanker?
NL100 A2s i reraised pot
Umiddelbart fra et FR perspektiv er mine tanker, eller faktisk eneste tanke: Overspillet
Men selvfølgelig FR i mente så har jeg svært ved at se logikken i at spille så aggresivt med A2s i SB mod en vildand der måske har se sig småsur på dig. Vil umiddelbart mene at du med hans turnbet er slået.
Enig, fold preflop
A2s .. hmm jeg open raiser kun med Axs småt og limper ind med +3 callers(syns det virker godt).
At calle et raise med A2s er farligt, dit eneste håb er et flush... Da et drømmebord som 345 formentlig ville skræmme villan væk.. Dvs. du har en marginal lille mulighed for at vinde..
lige noget andet jeg spillet kun SC hvor jeg selv raiser. Fx 56s, 67s, 78s, 89s, 910s... syns også det virker fint..
Jeg kan godt se mit raise med A2s er lige l0st nok her.
Paa turn er jeg egentlig rimelig "sikker" paa jeg er foran idet villain naepper caller et flop-bet med Ax medmindre han er vildt traet af mig.
Jeg tror vi alle indimellem ender i denne situation post flop i en reraised pot - vi sidder med hvad vi tror er den staerkeste haand og vi vil gerne have max value af villain. Foretraekker i her (eller lad os sige vi sad med AA for at g0re det nemmere) at calle turn og saa bette river uden at pushe?
Aktuelt folder villain forresten