Hey!
Ikke rigtigt nogen specielt på Villian.
Hero har fået sin stack med A-A mod donk!
Seat 2: Villian - 22/16/2 ($104.50 in chips)
Seat 3: pokermason1 ($135.20 in chips)
Seat 7: bloody693 ($168.95 in chips)
Seat 8: masterfold77 ($35.90 in chips)
Seat 9: Hero A♣D 5♦ ($191.95 in chips)
ANTES/BLINDS
lHero posts blind ($0.50),
Villian posts blind ($1).
PRE-FLOP
pokermason1 folds,
bloody693 folds,
masterfold77 folds,
Hero bets $2,
Villian calls $1.50.
Flop K♣ Q♣ J♣ -5$
Hero bets $3,
Villian bets $11
Hero calls $8
TURN K♦ -27$
Hero checks
Villian checks
RIVER A♦ -27$
Hero bets $16 - Rigtig tyndt valuebet!..
Villian calls $16
Hvad siger pn?
SiFFer
Nl100 - A-5o
Raise mere preflop - jeg raiser som std. til $4 totalt. Dit riverbet er imo too slim. Tror bare jeg c/f river, da jeg ikke ser ham calle med worse, ej heller bette med worse + din hånd har nogenlunde SD-value.
Better btw. også mere på floppet - $4, da det er drawy.
@SS
Sgu rart du gider at svare:) Ser ud til alle andre er til Ept:)
Pf er pretty std for mig. Da vi så kan få bedre odds til at kalde et evt 3bet.
Men altså utg frem til knappen siger jeg også 3-4$ stk!!
Men ellers er jeg enige med dig! Rimelig lamt river bet:) Igen tror jeg dog i fejlen ligger i ikke at bette turn - ~16$!..
Jeg synes 2-3bb's er fint preflop, specielt fordi at der bliver 3bettet light i blindbattles, og vi derfor kan calle 3bets mere light med de korrekte odds.
River c/f jeg, og jeg better i hvert fald ikke, villain caller stort set aldrig med noget vi har slået her.
@ Joe og OP
Hvilken type hænder er det, som I ønsker at få bedre odds til at calle med preflop? Kan ikke rigtig se andre muligheder, end at I tænker på små PP og suitede connectors, men er det ikke pretty spewy at spille dem i 3-bettede blind battles? Villains 3-bet range er vel temmelig bred (det er min i hvertfald), hvorfor det vel ikke er nogen super forretning at setmine etc.?
Derudover synes jeg, at der er god mening i at nedsætte sin CO + button raisesize, såfremt man stjæler meget, men er slet ikke enig i, at vi ikke bør gøre det til 4bb's fra sb for netop at kompensere for, at vi skal spille hånden oop?
Flame away:-)