NL100 på Ipoker, villian er unknown. Sidder med 100 han dækker.
Action:
Villian limper utg, foldet om til mig der siger $5 med AA, kun villian caller.
Flop: 77K rainbow. (~11,5)
Jeg better 8, call.
Turn: 4, farvetræk. (~27,5)
Jeg better 23, Villian clicker(!!)
Er det her et easy-as-hell fold eller hvad?
NL100: AA
jeg skubber også! jeg ser ikke villain med en hånd der slår dig, selvom click-raise ofte betyder styrke.
hvis han har 44, er det et ret friskt float han laver på flop, og det tror jeg næppe han har.
hvilken hånd skulle han have som indeholder en 7er? A7s er vel den eneste hånd vi er bange for.
jeg tror han har KQ eller lign.
afhængigt af modstander, så pusher jeg turn eller check raiser river.
går altid broke til alle 7ere og K-x hænder trækker han til 2 outs.
aggresive modstandere checkraiser jeg all in på river og TAG og WEAKe skubber jeg turn
Ingen logik i at buste når vi 99/100 gange får vist en hånd op hvor vi trækker til 2 outs.
Mickey
For en gangs skyld er jeg dybt uenig med mickey her omkring vi er bagud 99/100 gange, jeg vil mene, vi i langt de fleste tilfælde, er foran. Jeg better en smule lavere på turn pga det pairede board, 20-21 stykker, og betaler hans klik. Check caller any non-K river.
Yep, jeg har sjældent set en std nl100 spiller clicke turn uden et monster (og KQ er ikke monster her)
Jeg har ham som sagt på noget der crusher os 99/100 gange - jeg kan dog sagtens tage fejl, men jeg formoder jeg får mig et read senere hen uden at stacke af her.
Mickey
Jeg er enig med Mickey. Enhver villain som check-clickraise turn her gør det ikke med en hånd vi slår. Han vil nok bare kalde ned med en K og evt medium par. Derfor kan jeg heller ikke se fornuften i et skub. Det får bare Kx og lignende til at smide.
Hvis villain er donket kan det godt være vi bliver bluffet ud af potten, men indtil jeg har bedre reads, så vil jeg folde til clickraiset.
Jeg better i øvrigt også mindre på turn som Joonas skriver.
@ Creative
Venligst forklar mig hvorfor vi oftere ser KQ her end alt andet?
For det er da en psykopat klam linje!
Enig med mickey, caller dog selv det donkede click af og til fordi jeg er endnu dummere.
Fold!!
A-7s, 4-4,der findes også en del som prøver lykken med K-7s på NL100