NL100 Max 6
Seat 1:HERO (180$)
Seat 2:VILLAIN1 (81$)
seat 6: VILLAIN 2 (100$)
Villain1 er en dansk tyr, der raiser mange hænder, men også har en tendens til at overspille toppar og prøve at skubbe modstanderne ud af hånden med store bets.
Villain2 har spillet weak/tight det jeg har set, og taget nogle pots hjem på et andet bord med nogle virkelig stærke hænder
HERO samler A♥A♣ op i EP og siger 4$
Villain 1 caller på knappen og der blir foldet om til BB hvor villain2 caller.
flop: K♠10♣6♥
pot (13.5)
VILLAIN2 check, HERO better 10$, begge VILLAINS caller ret hurtigt.
turn: 4♥
pot (43.5)
VILLAIN2 check, HERO better 36$, VILLAIN1 skubber resten ind ca. 65$, VILLAIN2 folder, HERO calls.
Standard?
Er egentlig mest usikker på mit spil før villain pusher.
NL100 AA får nakke!
Der ligger 144.5 i potten og du skal kalde 29$. Du skal have 17% chance for at vinde.
Hvis du sætter ham på
10% bluff 100%
10% AK 90%
40% 2 par 20%
40% set 10%
har du ca. 31% vinderchance
Det kan godt være, at du er bagud, men du kan bare ikke folde.
Call, som sagt potten giver dig glimrende odds.
Dit spil foer villain pusher er std. Fint spillet.
Ikke forstået, med det read du skriver du har på Villain1, så er det lige før han kan skubbe med 300$ her, og du så stadig skal calle, givet dit read.
Når du så kun skal calle et gayraise push, så er det da det letteste call i verden
BBID?
Mickey
@mickey
BBID? (ehh...hvad?)...
Jeg er heller ikke i tvivl om at det er et call ang. potodds, men grunden til at jeg poster den er mere mit flop og turnbet, jeg comitter min stack her med overpar mod to modstandere, og da villain viser sin klamme K♥10♥ op og raker potten ind overvejer jeg mulighederne for at undgå at doble ham her...
Jeg mener også selv det er textbook cashgame play det her. Har nok mest sat den op fordi det er sket alt for mange gange den sidste uges tid hvor mine AA og KKer blir cracket af to par, sets osv. Man begynder selvfølgelig at sætte spørgsmålstegn ved sit eget spil og så er det da rart at blive bekræftiget i at jeg ikke er helt off.